>>337960 Enpä tiennytkään. Sittenhän minä teinkin tämän juuri oikeaan aikaan. Tai ainakin melkein. Ei tässä Ryppy ole vielä sentään bunkkerissa syanidia syömässä;)
[
3 viestiä
|
]
⭰
Hyvää joulua luolaston porukalle!
Ryppy ja vaarallinen joukkoharha
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil