Kovaa tuhoa Ukrainassa 1 Kovaa tuhoa Ukrainassa 1
hyvästi korona hyvästi korona
Börhiä vilpostaa Börhiä vilpostaa
Se todellinen Freedom Convoy Se todellinen Freedom Convoy
Putin sortaa meitä homoja! Nyyh nyyh! Putin sortaa meitä homoja! Nyyh nyyh!
kuin peura ajovaloissa kuin peura ajovaloissa
Aivosolomu Aivosolomu
hyvin menee hyvin menee
Lidli mainos Lidli mainos
Puolalainen turri Puolalainen turri
"Hyväntekeväisyys" "Hyväntekeväisyys"
Huolto Huolto
Hobitti kissejä Hobitti kissejä
Vain putin jutut Vain putin jutut
Me kuollaan kaikki Me kuollaan kaikki
herkku herkku
Venjäläinen apu turvasa Venjäläinen apu turvasa
Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää
puhelu pääministerille puhelu pääministerille
ei kannata työntää joka reikää ei kannata työntää joka reikää
Laukkuryssät juhlii ennen kuolemaa Laukkuryssät juhlii ennen kuolemaa
Telakoituminen onnistui Telakoituminen onnistui
Niinistöö Niinistöö
ohjuksia siviileille ohjuksia siviileille
 749 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 20.01.2021 22:20:41
[ + 7 | ]

Vihreillä on eri totuus.

[51150] [FB_IMG_1611170273977.jpg] [0.07 MB] [960x878] [] []
FB_IMG_1611170273977.jpg

sinnemäki

 · 

vihreät

(423)  · 

polkupyörät

 · 

det röda

21.01.2021 08:10:18
#431416 [+-] Piilota Suosittele

>>431354

Tämähän se taitais olla. Itse pyöräilen kyllä. Mutta en todellakaan jätä pyörääni stadiin, en todellakaan. Enkä varsinkaan itä-keskuksen alueelle. Pystyn pysäköimään fillarini ainoastaan sinne, missä on turvallista. Sellaisiin paikkoihin, mihin pyörävarkaat eivät lähde.

[ 6 viestiä | ]