Ne pienet eleet... Ne pienet eleet...
Booberella Booberella
lähiruokaa lähiruokaa
Sähkömies töissä Sähkömies töissä
Heitä karismaa Heitä karismaa
Hae ajoissa soldat Hae ajoissa soldat
hehehehe hehehehe
Uusia leegoja Uusia leegoja
Pesälle päästy Pesälle päästy
Tunne, kun olen Helsingissä Tunne, kun olen Helsingissä
Samvais Gay Samvais Gay
kokkiapu röökillä kokkiapu röökillä
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Tölkkejä Tölkkejä
haamu apustus haamu apustus
Vrolok - Sleeping Close to Death Vrolok - Sleeping Close to Death
rööki apu apustus rööki apu apustus
Arcturus - Ad Astra [VIDEO] Arcturus - Ad Astra [VIDEO]
Kaikki paikallaan Kaikki paikallaan
Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲ Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲
Yhtään kivaa juttua ei tule mieleen nyt Yhtään kivaa juttua ei tule mieleen nyt
Niccat Niccat
Suurlukki tulee, oletko valmis? Suurlukki tulee, oletko valmis?
Nappisuoritus Nappisuoritus
 1 422 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.68 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 04:53:42
[ + 7 | ]
👑 Katsotuin 09.01.2021.

vain kallein kelpaa

[50939] [vain-kallein-kelpaa-tiktok.mp4] [3.68 MB] [608x1080] [] []

mustalainen

(155)  · 

tiktok

(76)  · 

varas

(150)  · 

saasta

(7)  · 

rotta

(167)  · 

manne

(192)  · 

rahtihame

(29)  · 

ravineekeri

(70)  · 

kelarotta

(93)  · 

huora

(185)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

rikollinen

(111)  · 

rosvo

(85)
09.01.2021 05:31:18
#428063 [+-] Piilota Suosittele

>>428058
slayjerin vaimo taitaa olla puolimanne ja hän ei käytä manne vaatteita. Oli aika yllätys huomata että slayjerin vaimolla on yhteisiä fb kamuja mun kanssa😃

20.12.2021 19:56:54
#531071 [+-] Piilota Suosittele

>>428673
Wanha viesti mutta vastaan silti. Mustalaiset on muuten kovia tekemään oikeusjuttuja, mikäli heitä syrjitään. Joskus he itse edesauttavat syrjintää, esimerkiksi tälläisillä videoilla. Sitten kun joku alkaa heitä haukkumaan, niin käräjät tulille.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarjestyksenvalvoja-tuomittiin-sakkoihin-romanien-syrjinnasta-turussa-ravintoloitsijan-syyte-hylattiin/8173768

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/526b7526-6e26-4bfa-8306-f6d00863d39f

Ja tässä pikaisella googletuksella paras, jos vähän aikaa sitte mannet pölliny niin se on kuules laitonta syrjjiä uhkaavasti käyttäytyviä romeneja jotka tuo puoli sukua paikalle uhkailemaan. Myyjä on tietenkin syyllinen, vaikka on tietämätön nuori sekä uhkailun kohde :D "Myyjät ja heidän työnantajansa määrättiin maksamaan neljälle romaninaiselle yhteensä 7400 euroa kärsimyskorvauksia."

https://www.ts.fi/uutiset/823615

[ 7 viestiä | ]