A bit of love A bit of love
silmät sulaa silmät sulaa
nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi
Valopete Valopete
Dan Canuck Dan Canuck
Syntiemme tähden Syntiemme tähden
Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä! Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä!
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Historian synkimmät arkistot Historian synkimmät arkistot
hyvää itsenäisyys päivää hyvää itsenäisyys päivää
Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3 Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3
V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
AAAAAAAAAAAAaaaaaaa! AAAAAAAAAAAAaaaaaaa!
Rentoutunut Rentoutunut
Tasapainoista :3 Tasapainoista :3
Resepti maukkaaseen illanviettoon Resepti maukkaaseen illanviettoon
Liikkuvat taakse Liikkuvat taakse
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
narcs narcs
ei toimi ei toimi
The Test The Test
Lapsuuden unelmat Lapsuuden unelmat
Pipari Pipari
Börhkasvi Börhkasvi
 739 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 21:23:58
[ + 6 - | ]

Ihana unelma

[49781] [0.jpg] [0.05 MB] [1199x675] [] []
0.jpg

suur-suomi

(7)  · 

suomi

(394)  · 

kartta

(48)
25.11.2020 10:57:04
#412926 [+-] Piilota Suosittele

Vuoden '39 rajat vaa takas jo vuonna 1939 tai viimeistään 1945, tuosta ei olisi kuin haittaa, kuten rajojen palauttamisesta nyt olisi.

25.11.2020 11:02:14
#412930 [+-] Piilota Suosittele

>>412926

Jos Karjala palautettaisiin, niin siitä tulisi miljardien eurojen kehitysloukku, josta ei juuri myytävää saataisi. Eli pelkkää tappiota siitä tulisi. Venäjän karjala on edelleen ilman sähköä pitkältä osalta. Ei puhelinta. Elävät siellä suhteellisessa erityksessä.

26.11.2020 01:46:11
#413157 [+-] Piilota Suosittele

>>412930

Karjalan pallautaminen ois ihan vitunmoinen moka. Ensinnäkin sieltä pittäis karkottaa kaikki ryssät. Sen jäläkeen pittäis rakentaa infrastruktuuri ja kaikki muuki saatana siltä ryssäläisen "Daa, katso - sjiinä olla murmelin paska. Tehcnologik!" - tasolta.

Toisaalta jos aatellaan näitten vihervasemmistolaisten EU-kyrvänsyylien MEIDÄN verovarojen lappamista Luigeille ja Serranoille, niin mieluummin näkisin niien rahojen menevän Karijalaisille.

[ 10 viestiä | ]