se on varmaan 200€ pata se on varmaan 200€ pata
Anime tyty kokkailee Anime tyty kokkailee
Pii! PIII!! Pii! PIII!!
Oh brother Oh brother
Valoin jo tinan ja näin tulevan Valoin jo tinan ja näin tulevan
pitsaa on olemassa pitsaa on olemassa
Post-vaccine Post-vaccine
pupu karkaa pupu karkaa
mcdonalds mcdonalds
Mässyt Mässyt
Polsisi Tom Polsisi Tom
Auraaja Shibe Auraaja Shibe
Koskahan pystytään selittämään nuo teräsrakenteiden sortumiset? Koskahan pystytään selittämään nuo teräsrakenteiden sortumiset?
Nätti tyttö Nätti tyttö
Ahlam ma osata! Ahlam ma osata!
Historian havinaa Historian havinaa
ojennusta ojennusta
Kolmen kopla Kolmen kopla
@Hermo wants some private time @Hermo wants some private time
lähde jo käyntiin :3 lähde jo käyntiin :3
Kävi pesussa Kävi pesussa
Jokeri apu Jokeri apu
Mitä mieltä? Mitä mieltä?
Näkymättömyyssuoja Näkymättömyyssuoja
 664 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 06.08.2020 00:36:27
[ + 3 | ]

automaatio amk

[45936] [e7yht6lk.png] [0.01 MB] [939x595] [] []
e7yht6lk.png

amk

 · 

automaatio

 · 

insinööri

(26)
06.08.2020 03:46:15
#371381 [+-] Piilota Suosittele

Sitte saa miettiä, miksi ei amatti surkija kulusta kukkaan (ei se kukka) pääse töi hin. Määkin (ei se lammas) sain valamiiksi. Pääsin heti työtömäksi.

06.08.2020 22:39:00
#371712 [+-] Piilota Suosittele

Jos on LAMK:ssa niin toi on se lopputyö millä saa 4, asteikolla 1-5.

Tai mikä se nykyään on, LAB. Mut kuitenkin, vaatimustaso ihan vitun negatiivinen.

[ 2 viestiä | ]