Juhlan paikka Juhlan paikka
PLACEBO - Every You Every Me PLACEBO - Every You Every Me
Mellakka Mellakka
Sihinää Sihinää
Mee töihin -musavideo Mee töihin -musavideo
Naistenkaataja Naistenkaataja
Elinympäristö Elinympäristö
Hyvä löytö :3 Hyvä löytö :3
Mummi ei Mummi ei
Homo rullaluistimilla Homo rullaluistimilla
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
Kostea tissieläin Kostea tissieläin
Silkkis Silkkis
En panis En panis
Vituttaa positiivisesti kun käy näin Vituttaa positiivisesti kun käy näin
Onnentoivotukset eduskunnalle Onnentoivotukset eduskunnalle
Vitsillinen sarjakuva 9 Vitsillinen sarjakuva 9
vanhaa pyllykultaa vanhaa pyllykultaa
Aamun aloittaja Aamun aloittaja
Astolfo katsoo sinua pervosti Astolfo katsoo sinua pervosti
Faktat ei merkitse.. Faktat ei merkitse..
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Vapaa kuin taivaan gondola Vapaa kuin taivaan gondola
Star Wars -tanssitaistelu Star Wars -tanssitaistelu
 684 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 07:47:02
[ + 4 | ]

Jihuu?

[39264] [0.jpg] [0.07 MB] [474x665] [] []
0.jpg

inva

(5)  · 

ramppi

(8)  · 

kuolema

(82)  · 

insinööri

(26)
05.02.2020 23:40:14
#303524 [+-] Piilota Suosittele

>>303496
Vaikka siinä vitun kärryssä ois 2 rengasta kuten aina meillä siellä missä sellasta pystyy käyttään, se ois pitkin pihoja ja rappusia tai ton mökin seinästä läpi täyslastisena :D

06.02.2020 13:58:50
#303668 [+-] Piilota Suosittele

>>303600
Alas jäis useammalta töimieheltä. Metri pari menee vaikka lastina ois muutama sata kiloa paskaa, mut muuten jäis siihen.

Tai en ees tiedä. Betonia vähän isommassa kärryssä (purkujätettä) ja ramppi 1,5m arviolta 25° kulmassa. Tarvis vauhtia. Joo piriä kans mut vauhtia ja kaverin avustaan.

[ 10 viestiä | ]