ES hengi :DDD ES hengi :DDD
Klassikko Klassikko
EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!! EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!!
Piiitkäjalkaiset kisut Piiitkäjalkaiset kisut
The sadness of pain au chocolat The sadness of pain au chocolat
Esso vai Shell? Esso vai Shell?
Disgusted Disgusted
Nigerialaiskirjeet 2 Nigerialaiskirjeet 2
ebin fail. ebin fail.
Koiro näkee shokeeraavia juttuja Koiro näkee shokeeraavia juttuja
Sport · 1h HE DID IT! OUR LORD AND SAVIOR! Sport · 1h HE DID IT! OUR LORD AND SAVIOR!
Rawwr! Rawwr!
Rane Rane
Poliittisesti valveutunut yksilö Poliittisesti valveutunut yksilö
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010) aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)
Kuis roikkuu lenin setä? Kuis roikkuu lenin setä?
Wabuu Wabuu
tuntuu hyvälle :> tuntuu hyvälle :>
Kunnon chili... Kunnon chili...
Saudi-Arabialainen kissakuva Saudi-Arabialainen kissakuva
Yeah DUDE Yeah DUDE
Johtajat Johtajat
Peräkonttirötvääjä Peräkonttirötvääjä
Miten tehdään kokkareita Miten tehdään kokkareita
 833 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 01.07.2020 20:29:06
[ + 8 - | ]

Tervo?

[44826] [IMG_20200629_065156.jpg.png] [0.34 MB] [798x569] [] []
IMG_20200629_065156.jpg.png

poltto

(10)  · 

raamattu

(22)
01.07.2020 21:35:35
#361616 [+1] Piilota Suosittele

Tee pilakuva jeesuksesta tai jumalasta, Buddhasta tai Antti Halmeesta. Ei vaikutusta.
Tee pilakuva Mohammedista..

WAR!

Miksi muuten poistettiin Helsingin juhlaviikoilta taidetta, jotka kritisoivat Mohammedia? PIlapiirtäjien julkaisemia taideteoksia ei julkaistu. Sen sijaan mohammedilaisten pilapiirroksia julkaistiin.

heheiheheih!

Uskonto on ihana asia.,

01.07.2020 23:43:58
#361671 [+1] Piilota Suosittele

joku julkaistiin 500v toisten jälkeen ja kopioi vanhoista. ukko suuttu kun jutskut ei huolinut joukkoon joten kirjoitti oman satukirjan :D

02.07.2020 03:52:58
#361706 [+1] Piilota Suosittele

>>361636
Täysin samaa mieltä.
Setäni nimi on Antero.
Yksi hulluimpia karunkilaisia mitä maa päällään kantaa.
Nykyisin kyllä rauhoittunut, muutti Tornioon ja jäi eläkkeelle.
Muut ovat vain halpoja kopioita ja tyhmiä.

[ 7 viestiä | ]