TÀstÀ tuli mieleeni. TytÀrpuolen mies sai torstaina ukaasin: Onko pakko juoda sitÀ kaljaa kun tiedÀt etten mÀ tykkÀÀn siitÀ enkÀ itse juo. EttÀ voisit vÀhÀn kunnioittaa mua mun omassa kodissa.
Yhteinen rivari on. YhteistÀ velkaa. Vaimo saanut justiin pahan burnoutin. Veikkaan, ettei kestÀ kauaakaan kun on toinen burnoutti tulossa.
[
4 viestiÀ
|
]
â°
Trimmaa sitÀ apinaa saatana
Mustat naikkoset
ElÀingiffejÀ
lapsi tulossa
fysiikkaa
Vitun maanantai
Luolastolainen kylillÀ
tÀh
töihin siitÀ
spupid monkey
ministerit
TissiÀ
Ihan vitun normaalia
Perjantai
kaverukset :3
Per-tiistai
Kun vÀhÀn heikotti
Gav mina ei ummarra
Loppu se rasismi! >=(
apina
Elmer1 kertoo totuuden itsestÀÀn
Nekkulit ostoksilla
HyvÀÀ stroganoffintaita luolastolle (on siellÀ kaljaakin)