Tein ite ja säästin. Kuvakommentti Tein ite ja säästin. Kuvakommentti
Vangit hunningolla Vangit hunningolla
Leijonakuningas Leijonakuningas
Herkku Herkku
Hämis ja Lepakkojätkä Hämis ja Lepakkojätkä
Fakta(?) luola Fakta(?) luola
SKDL SKDL
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Sipsipussin evoluutio Sipsipussin evoluutio
Terrorismi Terrorismi
Cat Stevens Cat Stevens
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Kaija 5-0 Kaija 5-0
Kuvakommentti Kuvakommentti
Valupertin muija Valupertin muija
Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa
Captain Sweden Captain Sweden
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Rap vs Rock Rap vs Rock
Tankilla Tankilla
Irrottelua Irrottelua
Pääsiäispupu Pääsiäispupu
Maitotuote ongelma Maitotuote ongelma
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
 778 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.06.2020 00:15:31
[ + 3 | ]

ilmavoimille tekemistä

[43887] [1126915.png] [0.15 MB] [929x284] [] []
1126915.png

viro

(48)  · 

suomi

(394)  · 

b2

 · 

pommitus

(8)
05.06.2020 00:43:55
#350655 [+-] Piilota Suosittele

Miksi pitäis viroa pommittaa hevosen paskalla? Ennemmin tukholmaa kissan ja sian paskalla / kusella.
Veikkaan myös että joku vuoden 1947 pariisin rauhansopimuksen artikla / § kieltää suomea hankkimasta kyseistä kalustoa.
Plus että miten idän igorit ajattelisi asiasta?
Eipä jenkitkään taitaisi myydä parasta häiveversiotaan meille, jonkun karvalakki version jolla voi lentää vain kirkkaalla säällä ja se olisi näkymätön vain -60 luvun neukku tutkille.

05.06.2020 22:32:18 | 22:58:34
#351162 [+-] Piilota Suosittele

>>351143 Toptop tykkänään. YK:n ydinsulkusopimus on edelleen voimassa, siitä on irroittautunut ainoastaan p-korea, siinä ei ollut mukana intia ja pakistan kun ne kehittivät ydinaseensa. Israel puolestaan pelaa peliään jättämällä vastaamatta toistuvasti kysymykseen onko luvatulla kansalla y-ase vai ei (Tosin jo vuonna 1986 joku israelilainen ydinteknikko kertoi briteille idf:n ydinohjelmasta ja y-asearsenaalista). Meillä on myös joku iaea:n rikastamista koskeva(plutonium 239?) rajoitus jota (kai) valvotaan etänä, mutta teoriassa tekniikkaa ja taitoa löytyisi oman ydinaseen valmistamiseen suomessa. Mutta se saattaisi saada aikaan jopa aseellisen konfliktin jonkun maailmanpoliisi tai paranoidin valtion kanssa ennenkuin se ensimmäinenkään ydinpommi olisi valmis.

[ 6 viestiä | ]