Ei hauskaa, koska totta Ei hauskaa, koska totta
Midäs däällä dabahduu? Midäs däällä dabahduu?
Löysin keksin :3 Löysin keksin :3
Yllädys Yllädys
Trashia aamuyöhön... Trashia aamuyöhön...
heipähei heipähei
Hitler fan. Hitler fan.
Ratsu Ratsu
Chris pekoni Chris pekoni
Puukottaja unelmoi Puukottaja unelmoi
Syitä bodaamiseen Syitä bodaamiseen
Toivottavasti eivät lisäänny Toivottavasti eivät lisäänny
Totuus mikki hiirestä Totuus mikki hiirestä
laihialainen maksullisessa wc,ssä laihialainen maksullisessa wc,ssä
Rikkaan ja köyhän ero Rikkaan ja köyhän ero
Korkeammalle Korkeammalle
Kuvaotokset #42 Kuvaotokset #42
Naapurit jätskillä Naapurit jätskillä
Snob Cat Snob Cat
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
vodka vodka
Sä oot kommunisti Sä oot kommunisti
#börhtoo ;___; >:3 #börhtoo ;___; >:3
Soidinmenojen aika Soidinmenojen aika
 767 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto, 15.05.2020 16:30:13
[ + 1 - | ]

Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka

[43066] [paloau-tomuseo.jpg] [0.85 MB] [1163x884] [] []
paloau-tomuseo.jpg

palo-auto

 · 

museo

(5)  · 

2011

 · 

siirto

 · 

bunkkeri

(8)
15.05.2020 16:38:05
#343086 [+-] Piilota Suosittele

>>343084

Kyllä. Juttelin pälopäälikön kanssa. Suomen johto on tarkoituksella hävittänyt vanhoja historiallisia vermeitä järjestelmällisesti. Autoja oli 40. En kerinnyt tuona aikana kuvaamaan kuin muutamia kun oli pakko tehdä niitä töitäkin mitä varten tuonne mentiin. Aika ajoin nämä lähtee esiintymään kansalaisille. Palopäälikön mukaan jos olisi oltu järkeviä, olisi autoja ollut vähintään 70. Helsingissä kuvattu, maan alla bunkkerissa. Lokaatiota en kerro.

15.05.2020 18:24:41
#343138 [+-] Piilota Suosittele

Lemuntielle puuhasteltiin vanhasta bussitehtaasta toimistorakennus.
Arkkitehdin toimesta tuli pari neukkaria tehtyä ulkonäöltään busseiksi.

[ 7 viestiä | ]