Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto
Oispa jouhimato Oispa jouhimato
hikage hikage
Glingon Style Glingon Style
Lässytys22 Lässytys22
Asiaa. Asiaa.
Tehtiin sillai tyhmästi Tehtiin sillai tyhmästi
Suomen opiskelu Suomen opiskelu
Natsien sivut ei petä Natsien sivut ei petä
isot munat isot munat
72 tuntia lihan valmistelua 72 tuntia lihan valmistelua
ihana nainen ihana nainen
Clerk Sammy Clerk Sammy
10k vain muutaman minuutin tähden 10k vain muutaman minuutin tähden
Feikkasi olevansa kotona Feikkasi olevansa kotona
My squad waiting My squad waiting
Suojelkaamme lapsia Suojelkaamme lapsia
Hehe :D Hehe :D
Aivopesu Aivopesu
darkside darkside
Ylim. pultteja. Ylim. pultteja.
Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita
rakel rakel
Koirien kesytys Koirien kesytys
 946 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.09 MB, 2 tiedostoa, 12.12.2018 12:35:42
[ + 4 - | ]

Hailuodon kirkon pienoismalli

[21573] [Hailuodon-kirkko.jpg] [0.04 MB] [960x720] [] []
Hailuodon-kirkko.jpg
[21572] [Hailuodon-kirkko2.jpg] [0.04 MB] [960x720] [] []
Hailuodon-kirkko2.jpg

museo

(5)  · 

kirkko

(36)  · 

oulu

(64)
12.12.2018 13:02:22
#131844 [+-] Piilota Suosittele

>>131840

Tuhopoltot on hirveä asia. Olen nähnyt kuvia ja historiaa Ylivieskan kirkosta eräällä restaurointireissulla. Hyvät makkarakeitot oli.

Surullinen tarina sinällään. Kulttuurihistoriaa meni kuin tuhka tuuleen jonkun hullun takia. Osa pystyttiin pelastamaan. Siellä on nyt museoviraston entisöintiosastolla töitä. Kuin jumalan armosta yksi kirkkovaate oli säilynyt lähes vahingoittumattomana esmes.

12.12.2018 14:25:04
#131865 [+-] Piilota Suosittele

>>131844

Se on jo tarpeeksi paha että merkittäviä rakennuksia sisältöineen on palanut omia aikojaan. Sitten vielä nämä saatanan paskaihmiset hävittävät huvikseen ainutlaatuisia suomalaisen historian muistomerkkejä! Toivottavasti edes jotain saadaan talteen.

12.12.2018 17:07:29
#131912 [+-] Piilota Suosittele

>>131908

Aiotko jokaisesta maailman asiasta pahastua ja siitä avautua?

Koska olet kuin rakas rikkinäinen levy. Hyvät biisit, mutta hyödytön.

Minulla meni tämä c-kasetti hukkaan aikoinaan. Harmittaa, mutta kerroin siitä vasta nyt.



Tuulimyllyt?

[ 12 viestiä | ]