Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan Se murenee heti kun paikkansa muistaa Takoo nälkä kuvia unettoman silmään Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Oi tule luoksemme Olit rampa tahi sokea On lähtösi varma Halpa ja nopea Ei ihminen ansaitse saada parempaa Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi kaikki ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Toinen perään pysähtyy Jalkojaan itkemään Ruumiiden keskellä Katsoo verisiä käsiään Hetkeksi kaikki hidastuu Eikä tunne mitään Nyt se on loppu Nyt ei enää
"Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa"
[
1 viestiä
|
]
⭰
luonnollinen kuolema
PLACEBO - Every You Every Me
Suihkumietteitä
hyvää pääsiäistä
me kuollaan kaikki
Puhutaan kuolemasta
Pete ja löylykauhakuolema
vaccines kill
Lääkärissä
Räppärit
Muhvinsilaulu
Surutta ipaki tonne
Moottoripyöräilyä
GTA
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu
Noita
Maailman aikajana rikkoutui
Itse sorvattu kynä
depression solitude hikikomori death
Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon)