Muutama webm 28 Muutama webm 28
Huomenta :3 Huomenta :3
sen sellainen sen sellainen
take a bite of snack take a bite of snack
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
Poliittisesti valveutunut yksilö Poliittisesti valveutunut yksilö
EI EI
@Jeesus työmatkalla? @Jeesus työmatkalla?
ES hengi :DDD ES hengi :DDD
Avoin suhde Avoin suhde
The sadness of pain au chocolat The sadness of pain au chocolat
Sipulirenkaita Sipulirenkaita
Take my money! Take my money!
Rakkaus Rakkaus
Progressive Death Metal Progressive Death Metal
Kissabläjäys Kissabläjäys
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
donnin sedeli :DDD donnin sedeli :DDD
ööögklöklögö ööögklöklögö
Meatball Meatball
Estetiikka Estetiikka
@Hapsi_ röntgenissä @Hapsi_ röntgenissä
Hiiop! :3 Hiiop! :3
Erektio-ongelma Erektio-ongelma
 561 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 17.12.2024 13:18:29
[ + 1 | ]

wööö rtx tulille

[75879] [653ea83d1ed3a8ad.jpg] [0.34 MB] [1052x1052] [] []
653ea83d1ed3a8ad.jpg

paskaa

(159)  · 

alan wake

 · 

half life

(9)  · 

rekt

(24)
17.12.2024 16:12:14 | 16:17:58
#667093 [+2] Piilota Suosittele

Vitut ole 2004 OG versio, vaan päivitetty.
Vertaa tohon orkkikseen niin eroja kyllä löytyy ja vittuna.
Tossa 0:24 kohdassa sama mesta. Tota siiloa/vesisäiliötä
ollut edes orkkiksessa, eli paskaa puhuvat



Tossa on sulle hyvä RTX on/off vertailu

17.12.2024 18:24:15
#667138 [+3] Piilota Suosittele

>>667093
Arvasin että ilmestyt tähän kommentoimaan. Ryzen on ihan perseestä, mä hankin i7:n mun .308:n tilalle jolla pyörii pelit kunhan kysyy piippu oikeaan suuntaan.

21.12.2024 22:21:48 | 22:22:22
#668212 [+-] Piilota Suosittele

Jos lasketaan pelkät komponentit, @nakuankka , millä hinnalla pyörii GTA VI arviolta.

750W on ja 2Tb SSD on myös, ei tarvita koteloa tai mitään muuta kuin
muisti,
prossu,
emolevy,
näyttis
ja jos 750W ei riitä ni sitte 30 000 GW tms.

[ 8 viestiä | ]