autistinen poika autistinen poika
Ei kukaan jää noin rumaa kaipaamaan Ei kukaan jää noin rumaa kaipaamaan
mutsi voitolla mutsi voitolla
Joka päivä sama lanka Joka päivä sama lanka
Tervetuloa Tervetuloa
Marski oli fiksu mies Marski oli fiksu mies
Pekka Sprängsprong Pekka Sprängsprong
Uutta muotia Uutta muotia
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Ajelulla Ajelulla
Mäyris Mäyris
kerrostalon suosikki kerrostalon suosikki
pvp servu pvp servu
Maitoa Maitoa
Titanic kissat Titanic kissat
Hurja tappelu Hurja tappelu
Kanaa Kanaa
Ikä ja kyltti Ikä ja kyltti
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Isän vapaapäivä Isän vapaapäivä
Tissit Tissit
rakkauden kaupunni rakkauden kaupunni
Kotiäiti, ruoka ja Turku Kotiäiti, ruoka ja Turku
Typeryys Typeryys
 605 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.09.2019 15:58:36
[ + 5 | ]

Kato! Tassu :3

[34193] [Chill_Out670.jpg] [0.06 MB] [600x801] [] []
Chill_Out670.jpg

kissa

(5207)  · 

tassu

(149)
12.09.2019 16:03:55 | 16:04:19
#245356 [+-] Piilota Suosittele

>>245352
Tässä on taas pari viikkoa kärvistelty helvetin kipeän ristiselän kanssa. Käy vähän kateeksi kun toisella nousee jalka melkein ajatuksen voimalla.

Lisäksi hieno tasse.

12.09.2019 16:07:34
#245359 [+-] Piilota Suosittele

>>245356

Voin sympatiseerata, koska kärsin pitkään kausittaisista ristiselkäkivuista ylipainon ja ammatinvalinnan takia. Ammatinvaihto ja liikunta auttoi.

12.09.2019 16:11:31 | 16:11:53
#245362 [+-] Piilota Suosittele

>>245359
Itse liikun paljon, mutta tää istumatyö tuhoaa paikat. Toisaalta mulla on ihan vaan syntymäpaska selkä. Välillä voi kopata vaikka pesukoneen kainaloon ja kantaa sen paikalleen. välillä taas pelkkä oleminen vihloo varpaissa saakka.

12.09.2019 16:35:41 | 16:39:48
#245378 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
Juu, en olettanutkaan ylipainoa syyksi automaagisesti. Selkäkipua vittumaisempaa on vain hammaskipu.

edit: eipä muuten olekkaan, vaikka hammaskivussa ei voi nukkua niin voi sentään liikkua

12.09.2019 16:59:54
#245392 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
>>245378
Maanantaina ois varmaan sitten niiden halkaisijaltaan 60-80cm tukkien pätkiminen jotka eivät mahdu koneeseen. Ei siinä mitään, mutta kun osa niistä painaa, ja ne pitää kantaa ja nostaa erilliseen halkasukoneeseen.

Olen nyt viikon istunut putkeen. Mulla on aina ollut paska selkä vaikka treenaan ja käyn salilla (enää harvoin).

[ 8 viestiä | ]