America fuck yeah!!! America fuck yeah!!!
The Smuginator The Smuginator
Ez4Ence Ez4Ence
Sormeilua Sormeilua
Vastaa jo! Vastaa jo!
Peppukipu Peppukipu
Polkupyöräteline Polkupyöräteline
En panis En panis
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle
Olet mitä syöt :3 Olet mitä syöt :3
Vapaaherra Vapaaherra
Kelaus aika Kelaus aika
Normi päivä... Normi päivä...
Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa
Tuuttinne Sir Tuuttinne Sir
Teknik sano ryssä, kun... Teknik sano ryssä, kun...
Laskiaispulla Laskiaispulla
Vittu mikä työmaa Vittu mikä työmaa
I did naaht I did naaht
Hexa Hexa
Piri piristää Piri piristää
myynti ilmotus myynti ilmotus
Terveiset suomen eduskunnalle Terveiset suomen eduskunnalle
Maailman paras kesäleiri Maailman paras kesäleiri
 1 357 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 11:49:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 29.05.2018.

Läski-Freddyn kissa

[12502] [ffcheadphones.jpg] [0.1 MB] [555x539] [] []
ffcheadphones.jpg

fat

(12)  · 

freddy

 · 

cat

(106)  · 

underground

 · 

sarjakuva

(525)  · 

friikkilän

 · 

kissa

(5207)  · 

pojat

(15)
29.05.2018 12:07:08 | 12:09:07
#60803 [+2] Piilota Suosittele

Fabulous Furry Freak Brothers, eli friikkilän poikien seikkailut oli omanlaisensa kultti sarjakuva (-80 /-90 luvulla ellen väärinmuista), pääosissa 3 veljestä joiden huumeiden ja alkoholin sekakäyttö johti milloin viuhahdukseen neuvostoliiton lokakuun paraatissa, milloin 1 veljeksistä oli jonkun arabimaan sheikkinä välillä sekoiltiin jonkun e-amerikan maan tullissa "Acapulco gold" kuorman kanssa jne. Minne hemmettiin mä ne olen jemmannut? Täytyy etsiä kun on just buenoo kesä lukemistoks.

29.05.2018 14:52:32
#60868 [+-] Piilota Suosittele

60815 Niin vanha?! No itse tuli joskus kusisella -80 luvulla noita lueskeltua. Tais just olla toi "Idiootit ulkomailla" albumi(t)? missä läski freddy juoksenteli munasiltaan punaisella torin paraatissa anarkisti lippua heilutellen jotain espanjan sekoilujakin siinä oli. Täytyy vaan miettiä onko ne kirjat mulla, porukoiden varastossa, vai mökillä.

[ 6 viestiä | ]