Lappalaisten rakkauslaulu Lappalaisten rakkauslaulu
Maailman paras maa amerikka vs muita Maailman paras maa amerikka vs muita
Hohhoijakkaa Hohhoijakkaa
Ebony & Ivory Ebony & Ivory
Kuolemanajaja Kuolemanajaja
Black lives matter Black lives matter
Ramsay Ramsay
läts! läts!
Tämä on sänkyni nyt Tämä on sänkyni nyt
muupi pekka muupi pekka
ihana ihana
ruokavinkki ruokavinkki
aku ankkaa naurattaa aku ankkaa naurattaa
Suojakenttämaitoa ;3 Suojakenttämaitoa ;3
Kansallissosialisti Kansallissosialisti
Snibedi snabedit hyökkää Snibedi snabedit hyökkää
Florida man Florida man
Vesiputkirikko Vesiputkirikko
tie on tie tie on tie
Valkoroska lähti osteleen Valkoroska lähti osteleen
Nykyään mielisairaudet on pop Nykyään mielisairaudet on pop
Maiskis Maiskis
Juhlapäivä Juhlapäivä
Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi
 1 046 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 26.02.2018 15:18:15
[ + 0 | ]

Heräät hänen vierestä. Mitä teet?

[8278] [khkkhkh.png] [0.81 MB] [494x751] [] []
khkkhkh.png

herätys

(40)  · 

nainen

(2354)  · 

mies

(576)  · 

transukupuolinen

26.02.2018 16:57:03 | 16:57:48
#32965 [+-] Piilota Suosittele

>>32956

En ole. Olettaisin vain etten olisi kyseessä olevan henkilön hoteissa...

A) omasta tahdostani
B) selvinpäin
C) molemmat yllä

26.02.2018 17:43:17
#32985 [+-] Piilota Suosittele

>>32967

Juon kahvia vain kun muut juo, aina ei viitsi keitättää vettä ja kunnon teen tekeminen ja juominen on paljon pidempi prosessi kuin simppeli-peasantkahvitauko :p

26.02.2018 19:28:49 | 21:02:37
#33012 [+-] Piilota Suosittele

>>32985

Tasapainoista. Elämä on liian lyhyt hosumiseen. :3



mainostauko

Tunteella ja tasapainolla mureutetaan myös mehukas ja täyteläinen pienriistapaisti. Tietysti Maikin. :3
jatkuu

26.02.2018 21:05:48 | 21:11:41
#33064 [+-] Piilota Suosittele

>>33062

Saatiin tietää sun oikea henkilöllisyys lörslärsröllöllöö. Kutsun sua kahvi-sonjaksi tästä lähtien :3

edit: kävi itsellekkin tässä päivämmällä, mutta muoks ennen kuin kukaan kerkesi huomata ;3

26.02.2018 21:31:39 | 21:33:05
#33081 [+-] Piilota Suosittele

>>33076

Olinkin vain jalomielinen voitossani. Huhut valloituksesta olivat ennenaikaisia, koska jätit oleellisen kuvan ulkopuolelle. Mutta historia muistaa vain mediat eikä kommenttiosion... ;__;

[ 19 viestiä | ]