Omaanki hyllyyn tollanen Omaanki hyllyyn tollanen
tyylipuhdas suoritus 2 tyylipuhdas suoritus 2
Se vaikea kysymys Se vaikea kysymys
Niin että otetaanko matsi? Niin että otetaanko matsi?
manlet myyrä servattu manlet myyrä servattu
Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS
Kuvaotokset #25 Kuvaotokset #25
How it feels to chew 5 gum How it feels to chew 5 gum
@Pamputin @Pamputin
The Naulakko The Naulakko
Kaapo Kaapo
"CatDog" Theme Song (HQ) "CatDog" Theme Song (HQ)
Bullea gisse :3 Bullea gisse :3
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Tehokas lumenpoistaja Tehokas lumenpoistaja
seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio
Tästäkin on nyt ihan vanhaa kunnon live action pornoa Tästäkin on nyt ihan vanhaa kunnon live action pornoa
Niilo työkkärissä Niilo työkkärissä
Peura Peura
Ei näkynytkään ensimmäisenä päivänä Ei näkynytkään ensimmäisenä päivänä
Kummitus Kummitus
puuttuva linkki puuttuva linkki
Ammo guide Ammo guide
Kissagifejä Kissagifejä
 776 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 29.07.2019 17:45:40
[ + 4 - | ]

Suomi rasismi manneja kohtaan >:(

[32643] [husutaas.png] [0.59 MB] [1255x649] [] []
husutaas.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

suomi

(394)  · 

rasismi

(147)  · 

rasisti

(76)  · 

romanit

29.07.2019 17:46:53
#231421 [+1] Piilota Suosittele

Millohan tän sekoilut päättyy? Mistä lähtien suoraan paremmassa taloudellisesssa asemassa olevat on huonossa asemassa? Jos oot työtön romani vs työtön suomalainen niin saat mannena vaan suoraan enemmän rahaa vuodessa. (uusi hame kustannetaan per vuosi)

29.07.2019 20:21:53
#231496 [+2] Piilota Suosittele

A) Miten hoidon tarpeessa oleva kaveri pääsee kaupunginvaltuustoon?
B) Miten hoidon tarpeessa oleva kaveri saa olla kaupunginvaltuustossa?
C) Kun Suomi on kerran niin paha maa (ja Somalia niin hyvä), niin miksi kaveri on Suomessa eikä Somaliassa?

29.07.2019 20:25:49
#231498 [+1] Piilota Suosittele

>>231496
C) on kyllä se kaikkein tärkein kysymys. Ja kun tuntuu, että muillakin somaleilla tuntuu olevan niin vaikeaa ja huonot oltavat täällä niin ei voi kuin miettiä, että miksi lähtivät paratiisista ja miksi eivät palaa sinne kun kukaan ei kuitenkaan estä.

[ 6 viestiä | ]