Kyllähän meidän nyt pitää Italiaan rahaa antaa. Se elvyttää. Heitä.
Nykyisellä hallituksella on kyllä kova kiima jakaa rahaa ja väittää, että Suomi on rikas maa. Jalkautuisivat oikeasti todellisuuteen ja kävisivät katsomassa, millaiset ruokakassijonot maassa on. Tai kävisivät kyselemässä vähän kotitalouden varallisuudesta vaikka Kaipolan tehtaan nurkilla. Mutta ei, kun "viisikolla" on vain ministeriauto alla ja hiukset hyvin, niin rahaa voidaan jakaa muualle.
>>452272 Itseasiassa sähkö on Suomessa aika halpaa. Kuluttajahinnat veroineen ihan keskinkertaisia suhteessa muuhun Eurooppaan. Se, että onko muualla käytössä siirtomaksuja niinkuin täällä, niin siitä en tiedä...
Jostain pitää se raha velkoihin repiä. Velkoihin jotka on tahalleen aiheutettu 4 vuoden tähtäimellä. Sähkönsiirtomaksu on tästä yksi parhaimpia esimerkkejä.
>>453159 Mutta Espanjassa kalliimpaa sähköä ja nykyään jopa itse tuotettu sähkö on niin verotettua, eli on kannattavampaa ostaa sähköä muualta, kuin laittaa vaikkapa aurinkopaneeli parvekkeelle...
[
7 viestiä
|
]
⭰
Suomi - Korea
hörhör
Nii mites kävikään
Boomer livin
eukonkantoa suomeen
Cyberpunk Suomi
Tyypillinen suomalainen
Suomi tulee jäljessä
Kakko vaan nauroi
Tää oli suomalainen kuva
Oboy
Löydä kuvasta huijari
skinistaja
benis :D
Hyvää itsepäisyyspäivän aattoa
Talvisota
Suomalais-ugrilaisten kansojen alkuperä
Suomen ja euroopan ensimmäiset naiskansanedustajat 1907