Dr Peppa Dr Peppa
watermelium watermelium
Nakuankalle lisää propagandaa :) Nakuankalle lisää propagandaa :)
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä Elämme kovia aikoja ystävä hyvä
no mikä ettei no mikä ettei
NEE NEE
Antoi ymmärtää Antoi ymmärtää
Skittaa ja temppuja Skittaa ja temppuja
Valupertin perjantai Valupertin perjantai
Elämänohje Elämänohje
ihana nainen ihana nainen
tekis kimillekki ihan hyvää tekis kimillekki ihan hyvää
Moikkuli :3 Moikkuli :3
Aurajoki Aurajoki
MURICA MURICA
Onks sulla tällästä? Onks sulla tällästä?
IT-tuki IT-tuki
ahmii ahmii
hyvesingaali hyvesingaali
Nirvana lauleskelee Nirvana lauleskelee
Your body, my choice Your body, my choice
Hyvää huomenta Hyvää huomenta
lapsillakin on hauskaa lapsillakin on hauskaa
Tähän tuli joku vika Tähän tuli joku vika
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 31.03.2021 00:20:33
[ + 5 - | ]

Maailman ihanin valtio

[52758] [tiedosto-1.jpg] [0.08 MB] [843x931] [] []
tiedosto-1.jpg
[52757] [tiedosto-2.jpg] [0.1 MB] [843x1130] [] []
tiedosto-2.jpg

suomi

(394)  · 

persereikä

(59)
31.03.2021 00:48:52
#452279 [+2] Piilota Suosittele

Kyllähän meidän nyt pitää Italiaan rahaa antaa. Se elvyttää. Heitä.

Nykyisellä hallituksella on kyllä kova kiima jakaa rahaa ja väittää, että Suomi on rikas maa.
Jalkautuisivat oikeasti todellisuuteen ja kävisivät katsomassa, millaiset ruokakassijonot maassa on. Tai kävisivät kyselemässä vähän kotitalouden varallisuudesta vaikka Kaipolan tehtaan nurkilla. Mutta ei, kun "viisikolla" on vain ministeriauto alla ja hiukset hyvin, niin rahaa voidaan jakaa muualle.

31.03.2021 08:33:03
#452322 [+-] Piilota Suosittele

>>452272
Itseasiassa sähkö on Suomessa aika halpaa. Kuluttajahinnat veroineen ihan keskinkertaisia suhteessa muuhun Eurooppaan. Se, että onko muualla käytössä siirtomaksuja niinkuin täällä, niin siitä en tiedä...

01.04.2021 00:47:28
#452600 [+-] Piilota Suosittele

Jostain pitää se raha velkoihin repiä. Velkoihin jotka on tahalleen aiheutettu 4 vuoden tähtäimellä. Sähkönsiirtomaksu on tästä yksi parhaimpia esimerkkejä.

03.04.2021 22:07:40 | 22:08:30
#453386 [+-] Piilota Suosittele

>>453159
Mutta Espanjassa kalliimpaa sähköä ja nykyään jopa itse tuotettu sähkö on niin verotettua, eli on kannattavampaa ostaa sähköä muualta, kuin laittaa vaikkapa aurinkopaneeli parvekkeelle...

[ 7 viestiä | ]