russian thermacell with kiinan tyynyt russian thermacell with kiinan tyynyt
Tynkkynen ISIS-vaimoista Tynkkynen ISIS-vaimoista
Why? Why?
Black & Gold Black & Gold
mikä kuva :DD mikä kuva :DD
heiluri :3 heiluri :3
narua :3 narua :3
hyvästi apina :DD hyvästi apina :DD
USA:n rauhalliset mielenosoitukset USA:n rauhalliset mielenosoitukset
Kuspääkokoelma Kuspääkokoelma
Käyttistä - Pyöräramppi Käyttistä - Pyöräramppi
en koskaan :3 en koskaan :3
They Might be Giants - Don't Let's Start They Might be Giants - Don't Let's Start
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
Saukot Saukot
Neekerit ostoksilla Neekerit ostoksilla
Gary's Mattress Gary's Mattress
pillu pillu
Paskanen vittu - Onko tää kehitystä Paskanen vittu - Onko tää kehitystä
Tekosylkky ja pari börhnappia :3 Tekosylkky ja pari börhnappia :3
:O :O
l i c k l i c k
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 31.03.2021 00:20:33
[ + 5 - | ]

Maailman ihanin valtio

[52758] [tiedosto-1.jpg] [0.08 MB] [843x931] [] []
tiedosto-1.jpg
[52757] [tiedosto-2.jpg] [0.1 MB] [843x1130] [] []
tiedosto-2.jpg

suomi

(394)  · 

persereikä

(59)
31.03.2021 00:48:52
#452279 [+2] Piilota Suosittele

Kyllähän meidän nyt pitää Italiaan rahaa antaa. Se elvyttää. Heitä.

Nykyisellä hallituksella on kyllä kova kiima jakaa rahaa ja väittää, että Suomi on rikas maa.
Jalkautuisivat oikeasti todellisuuteen ja kävisivät katsomassa, millaiset ruokakassijonot maassa on. Tai kävisivät kyselemässä vähän kotitalouden varallisuudesta vaikka Kaipolan tehtaan nurkilla. Mutta ei, kun "viisikolla" on vain ministeriauto alla ja hiukset hyvin, niin rahaa voidaan jakaa muualle.

31.03.2021 08:33:03
#452322 [+-] Piilota Suosittele

>>452272
Itseasiassa sähkö on Suomessa aika halpaa. Kuluttajahinnat veroineen ihan keskinkertaisia suhteessa muuhun Eurooppaan. Se, että onko muualla käytössä siirtomaksuja niinkuin täällä, niin siitä en tiedä...

01.04.2021 00:47:28
#452600 [+-] Piilota Suosittele

Jostain pitää se raha velkoihin repiä. Velkoihin jotka on tahalleen aiheutettu 4 vuoden tähtäimellä. Sähkönsiirtomaksu on tästä yksi parhaimpia esimerkkejä.

03.04.2021 22:07:40 | 22:08:30
#453386 [+-] Piilota Suosittele

>>453159
Mutta Espanjassa kalliimpaa sähköä ja nykyään jopa itse tuotettu sähkö on niin verotettua, eli on kannattavampaa ostaa sähköä muualta, kuin laittaa vaikkapa aurinkopaneeli parvekkeelle...

[ 7 viestiä | ]