Harhaisuus Harhaisuus
Melkoinen työmaa Melkoinen työmaa
Viskiä Viskiä
pintin seikkailut pintin seikkailut
Todisteita Todisteita
realistinen realistinen
Todiste rasimiPersuista Todiste rasimiPersuista
auto bugeja auto bugeja
Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2? Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2?
Persu just being persu Persu just being persu
iltasanomat iltasanomat
ruben stealer ruben stealer
Uusi kolli tuli taloon Uusi kolli tuli taloon
Mit vit Mit vit
tyrone eteläkoreassa tyrone eteläkoreassa
Painajainen Painajainen
Onko ihana nainen? Onko ihana nainen?
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
sekopää ukko mätkii kesken matkan sekopää ukko mätkii kesken matkan
teslakuljettaja teslakuljettaja
vähän aallokkoa vähän aallokkoa
tavja ja pevtti tavja ja pevtti
Jekku.. Jekku..
huono tuuri huono tuuri
 763 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 18.07.2019 16:30:56
[ + 3 - | ]

Husu laukoo totuuksia :D

[32277] [husu.png] [0.02 MB] [716x228] [] []
husu.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

suomi

(394)  · 

rasismi

(148)  · 

rasisti

(77)
18.07.2019 16:50:41 | 16:51:26
#227665 [+1] Piilota Suosittele

Somalit on perseestä. Tämä pitää sanoa ääneen eikä etsiä tekosyitä miksi näin on. Vain tällä tavalla päästään sitten ratkaisuihin. Myönnetään ensin vika, näin ehkä sitten saadaan keinoja muuttamaan asian.

Harmi vaan, että tähän on iha olemassa jopa tilastollista fatkaa niin ei tarvis vaan väittää näin :D

18.07.2019 20:02:19 | 21:58:21
#227733 [+2] Piilota Suosittele

Husu itse on rasisti. Haukkumassa aina ja vain suomalaisia.

Sen sijaan, että hän rintamakarkurina ja kotimaansa petturina kertoisi totuuksia kotimaastaan, hän mouhuaa Suomessa.

Omia sanojaan mukaillen, syököön paskaa, muuttakoot takaisin Somaliaan ja kuolkoot siellä Somaliassa.

18.07.2019 20:05:47
#227735 [+1] Piilota Suosittele

Jos kaikki ählämit ja neeggeröt muutais pois suomesta niin suomi ei olis enää rasistinen. Ihan oma syy.

19.07.2019 15:09:47
#227971 [+1] Piilota Suosittele

Ali Jahangirilläkin meni joskus hermot tohon saatanan rasistiin. Oli hauskaa katsottavaa kun pisti jauhot kurkkuun Husulle ja sen alikehittyneet aivot vaan koitti silmät pyöreänä löytää jotain nillittämistä rasismista, mutta ei noinut kun oli toinen pakolainen vastassa.

[ 7 viestiä | ]