Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa
ylilauta bugi ylilauta bugi
Lepakkomies Lepakkomies
Tietokone jumissa Tietokone jumissa
Ahlam ma osata! Ahlam ma osata!
Kloonataan vähän apinoita Kloonataan vähän apinoita
Red Alert Red Alert
Pääosassa: hapsi_ Pääosassa: hapsi_
Ihana nainen Ihana nainen
tänäään oli meow :3 tänäään oli meow :3
wowi ukko wowi ukko
Edelleen mielenkiintoista Edelleen mielenkiintoista
Nätti tyttö Nätti tyttö
Karhukaisen painajainen Karhukaisen painajainen
Nagis haluu vaan hyväksyntää Nagis haluu vaan hyväksyntää
Jone Cuckula Jone Cuckula
Saa ottaa mallia Saa ottaa mallia
vuonna 1995 ahistaa vuonna 1995 ahistaa
Jossu ja Jeesus Jossu ja Jeesus
Musta kissa tekee maalin Musta kissa tekee maalin
SDp SDp
täällä on hyvä olla :3 täällä on hyvä olla :3
Suuri pyramidi voimalaitoksena (2021) Suuri pyramidi voimalaitoksena (2021)
Jokeri apu Jokeri apu
 763 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 18.07.2019 16:30:56
[ + 3 - | ]

Husu laukoo totuuksia :D

[32277] [husu.png] [0.02 MB] [716x228] [] []
husu.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

suomi

(394)  · 

rasismi

(148)  · 

rasisti

(77)
18.07.2019 16:50:41 | 16:51:26
#227665 [+1] Piilota Suosittele

Somalit on perseestä. Tämä pitää sanoa ääneen eikä etsiä tekosyitä miksi näin on. Vain tällä tavalla päästään sitten ratkaisuihin. Myönnetään ensin vika, näin ehkä sitten saadaan keinoja muuttamaan asian.

Harmi vaan, että tähän on iha olemassa jopa tilastollista fatkaa niin ei tarvis vaan väittää näin :D

18.07.2019 20:02:19 | 21:58:21
#227733 [+2] Piilota Suosittele

Husu itse on rasisti. Haukkumassa aina ja vain suomalaisia.

Sen sijaan, että hän rintamakarkurina ja kotimaansa petturina kertoisi totuuksia kotimaastaan, hän mouhuaa Suomessa.

Omia sanojaan mukaillen, syököön paskaa, muuttakoot takaisin Somaliaan ja kuolkoot siellä Somaliassa.

18.07.2019 20:05:47
#227735 [+1] Piilota Suosittele

Jos kaikki ählämit ja neeggeröt muutais pois suomesta niin suomi ei olis enää rasistinen. Ihan oma syy.

19.07.2019 15:09:47
#227971 [+1] Piilota Suosittele

Ali Jahangirilläkin meni joskus hermot tohon saatanan rasistiin. Oli hauskaa katsottavaa kun pisti jauhot kurkkuun Husulle ja sen alikehittyneet aivot vaan koitti silmät pyöreänä löytää jotain nillittämistä rasismista, mutta ei noinut kun oli toinen pakolainen vastassa.

[ 7 viestiä | ]