Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle
Pätee myös perjantaihin Pätee myös perjantaihin
nii nii
rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä
Tupen rapinat Tupen rapinat
Kyntäisin Kyntäisin
cool cool
made in finland made in finland
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
Alokas nönnönnöö, terve Alokas nönnönnöö, terve
Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
Isä ja poika Isä ja poika
Näätsä, siel me ollaan! Näätsä, siel me ollaan!
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
Hohhoijaa... Hohhoijaa...
Jaska Vasaran tarina Jaska Vasaran tarina
Niin saatana Niin saatana
Hieno penkkariasu saatana Hieno penkkariasu saatana
Did somebody say birthday? Did somebody say birthday?
Muutama webm 3 Muutama webm 3
Usko Usko
foliohattu dolan foliohattu dolan
 693 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]