Kyy Kyy
Söpöt aasiatytöt Söpöt aasiatytöt
Pasi sellissä Pasi sellissä
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Funkytown (cover) Funkytown (cover)
The Fast Show - Macho Fantastico The Fast Show - Macho Fantastico
narun vetoa :3 narun vetoa :3
kissavero :3 kissavero :3
Kilvannainti Kilvannainti
Linnakundi Linnakundi
wowi tissejä wowi tissejä
Hyödyllinen kortti Hyödyllinen kortti
sto? sto?
älykkyyskurvi älykkyyskurvi
ainoa myönnytys minkä tulemme kuulemaan ainoa myönnytys minkä tulemme kuulemaan
Juutalaisista ja heidän valheistaan Juutalaisista ja heidän valheistaan
Put tere vere no fukin bänänäs! Put tere vere no fukin bänänäs!
Catboykami Catboykami
Meikämondet Meikämondet
Ryssät avaruudessa Ryssät avaruudessa
Heeey Mark Arena Heeey Mark Arena
sähköä tulee pistorasiasta sähköä tulee pistorasiasta
Taskuvaras :3 Taskuvaras :3
Qinq dynastian lipun synty Qinq dynastian lipun synty
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]