uravalintoja uravalintoja
eigassa on mukavaa eigassa on mukavaa
vitun taponen vitun taponen
olen samaa mieltä olen samaa mieltä
pikkujätkä pikkujätkä
soossia soossia
Google vs. Bing Google vs. Bing
Kisujen ja ihmisten perseilyä Kisujen ja ihmisten perseilyä
tuomittu rikollinen tuomittu rikollinen
leonardo da vinvi ja mona lisa leonardo da vinvi ja mona lisa
wazup wazup
Tissit Tissit
tänäänkin on perjantai tänäänkin on perjantai
vegaanimakkaraa vegaanimakkaraa
HEman, hamppukasvattamo ja laiskurit HEman, hamppukasvattamo ja laiskurit
kiinalainen versio kiinalainen versio
007 ja kyrpä perseessä 007 ja kyrpä perseessä
numeroita numeroita
haltia haltia
sillävälin romaniassa sillävälin romaniassa
kehoni on temppelini kehoni on temppelini
rahaa tulee seinästä rahaa tulee seinästä
sellasta vielä että sellasta vielä että
kundil sulavat muuvssit kundil sulavat muuvssit
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]