Alexis texas Alexis texas
Sota on alkanut Sota on alkanut
Käytätsä usein axee beibi Käytätsä usein axee beibi
Putler Putler
stop sending this shit stop sending this shit
injektio injektio
Persejumppapäivä kaikille pikku horoille jotka haluaa namia Persejumppapäivä kaikille pikku horoille jotka haluaa namia
Ryssä sinä olet Ryssä sinä olet
Sauronin kämmi Sauronin kämmi
Hohto Hohto
Tree pikturesken Tree pikturesken
VKK ...Kremlille. VKK ...Kremlille.
ira.. eiku kari ira.. eiku kari
tankki varkaat tankki varkaat
CNN -propagandaa. CNN -propagandaa.
Oiskohan hyvä Oiskohan hyvä
Kuva kullista Kuva kullista
Eva Green Eva Green
Putin vihaa homoja ja transuja! Putin vihaa homoja ja transuja!
Itä vs länsi Itä vs länsi
Sale. Sale.
Venäläisen nationalistin kassa väittely Venäläisen nationalistin kassa väittely
Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken
Kiihoitti kansanryhmää Kiihoitti kansanryhmää
 752 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 21.01.2022 23:13:50
[ + 4 | ]

Vlanna Purin?

[60888] [20220121_221133.jpg] [0.04 MB] [720x937] [] []
20220121_221133.jpg

putin

(186)  · 

sanna

(126)
21.01.2022 23:17:54
#541524 [+2] Piilota Suosittele

Suomen on aika vaikea liittyä natoon, jos sitä ei kannata kukaan. Viime vuonna liittymisen kannalla oli 26% ja sitä vastusti 40% (33% ei ottanut kantaa). Nyt Nato-myönteiset sitten ulisevat, että Sanna sanoi tyhmästi kun meni semmoista kertomaan, että liittyminen olisi tällä hetkellä epätodennäköistä. Sanna ei osaa lupsutella tiettyjen äänestäjäpiirien persettä.

22.01.2022 00:01:24
#541570 [+1] Piilota Suosittele

>>541564 Jos niissä on tiliotteet josta näkyy kuka on siirtänyt ja kenelle. Silloin se on todiste. Ymmärrätkö? Eikä mitään tuollaista "olemme huolissamme koska epäilemme" paskaa

03.04.2022 21:56:56
#560737 [+-] Piilota Suosittele

>>560720
Pakko todeta myös, että vielä 2019 (just ennen koronarajotuksia) olin baarikeskusteluissa missä moni selitti kuinka Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä Suomeen, eikä mitään sotaa ole tulossa lähiaikoina. Tuolloin uskottiin, että sodat käydään lähi-idässä ja afrikassa eikä edes lähelläkään eurooppaa. Lähinnä haen tällä sitä, ettei tulevaisuutta voi ennustaa. Modernissa sodankäynnissä sota voi alkaa ihan helvetin nopeasti (parissa kuukaudessa tai alle).

[ 20 viestiä | ]