lena kelly lena kelly
Vasemmiston aivopieru osa 665675 Vasemmiston aivopieru osa 665675
Panomies Panomies
Viikon viimeinen kuorma ja sit pääsiäisen viettoon kreh kröh Viikon viimeinen kuorma ja sit pääsiäisen viettoon kreh kröh
Drop in Drop in
pylly pylly
Juovutusjuomat Juovutusjuomat
varmaan hauska peli varmaan hauska peli
Pidätys etelä-amerikassa Pidätys etelä-amerikassa
planeettojen päästöt audiona planeettojen päästöt audiona
salaliitto salaliitto
rest in rip my sweat prince ;(((( rest in rip my sweat prince ;((((
Taas mennään! 🤣 Taas mennään! 🤣
Normalisoidaan pedofilia? Normalisoidaan pedofilia?
pekka ja prätkä pekka ja prätkä
Kokoomus/Sitra/rokotepassi Kokoomus/Sitra/rokotepassi
hyvä esimerkki hyvä esimerkki
Vegaanit yay! Vegaanit yay!
Löysihän ne jenkit vihdoin syyllisen! Löysihän ne jenkit vihdoin syyllisen!
Fillarin suuntavilkku Fillarin suuntavilkku
suuri johtaja suuri johtaja
hapsi_ nauraa hapsi_ nauraa
rytmikästä :3 rytmikästä :3
Oivoi vankilaan Oivoi vankilaan
 543 näyttökertaa, 2 viestiä, 12.48 MB, 1 tiedosto, 03.06.2018 10:03:31
[ + 4 | ]

Mamin hännän pitää kuolla

[12880] [tiedosto.mp4] [12.48 MB] [1280x720] [] []

kissanpentu

(294)  · 

leikki

(70)  · 

häntä

(84)  · 

chloe

 · 

ramona

 · 

colby

 · 

aura

(9)
23.10.2018 18:12:15 | 18:12:56
#112501 [+-] Piilota Suosittele

>>62633
Joo. Urbaani sodankäynti on sitä, että eka etitään ukko ja tehään ukolle 4-5 kakaraa. Tämä on tiedustelu jonka jälkeen hyökkäyksen ensimmäinen vaihe. Sit sitä kestetään pahimman paskavaippaiän yli, joka on väsytystaistelua. Heti kun muksut kävelee ja osaa käydä paskalla niin otetaan ero. Tällä lamautetaan vihollisen päätäntäelin, eli järkevä ajattelu. Sitten siirrytään elatusmaksuihin sekä omaisuuden jakoon, joka on isku vihollisen huoltoon. Sitten päästäänkin jo hybridisotaan, jossa eri lastenvalvojien ja sossujen kautta vaikutetaan joka suunnalta. Varmistetaan myös, ettei vihollinen pääse keräämään reservejä, eli jokaselle sen uudelle muijalle tehään selväks et sil on lapsia.

Kun sota on voitettu, julistetaan se demokratian, eli siis feminismin nimeen jotta säästytään täysin turhilta jälkipyykeiltä. Hävinnyt osapuoli on syyllinen koko sotaan, eli mies. Samoin hävinnyt osapuoli maksaa sotakorvaukset. Tai se pistetään ne maksamaan, vaikka väkisin.

[ 2 viestiä | ]