Burnsin rakenne on muuttunut Burnsin rakenne on muuttunut
Tikka Tikka
Ramseyn ehkä tuskallisin hetki Ramseyn ehkä tuskallisin hetki
Käytöstavat kunniaan idiootti! Käytöstavat kunniaan idiootti!
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
Dippausta Dippausta
Tää voisi olla kummelin sketsi Tää voisi olla kummelin sketsi
leffa leffa
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
Tuukka Virtaperko -kokoelma 3 Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
Meeegggg Meeegggg
Paska-Akun 6 euron safkat 1-6 Paska-Akun 6 euron safkat 1-6
Loppu se kikkailu Loppu se kikkailu
Perkele Perkele
Aivan vitun laitonta Aivan vitun laitonta
Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta
Kissojen talo Kissojen talo
Pienbörhkone Pienbörhkone
Minäkin ajan Bemaria Minäkin ajan Bemaria
Jonkinlainen mielisairaus tuokin Jonkinlainen mielisairaus tuokin
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
Jackass Jackass
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
 895 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.3 MB, 6 tiedostoa, 05.06.2019 06:26:28
[ + 1 | ]

Piilokuvia (löydätkö?)

[30366] [tiedosto-1.jpg] [0.23 MB] [728x702] [] []
tiedosto-1.jpg
[30365] [tiedosto-2.jpg] [0.32 MB] [728x627] [] []
tiedosto-2.jpg
[30364] [tiedosto-3.jpg] [0.21 MB] [728x822] [] []
tiedosto-3.jpg
[30363] [tiedosto-4.jpg] [0.25 MB] [728x702] [] []
tiedosto-4.jpg
[30362] [tiedosto-5.jpg] [0.14 MB] [728x702] [] []
tiedosto-5.jpg
[30361] [tiedosto-6.jpg] [0.14 MB] [728x465] [] []
tiedosto-6.jpg

asioita

 · 

piilossa

(14)
05.06.2019 08:50:15
#210472 [+-] Piilota Suosittele

Jaa näköjää kissoja piti ettiä. Aikaa meni noin 5min. Eli toi yks mitä jo ilm. spoilasin ja vika oli kyl jotai muuta ku kisse :D

05.06.2019 09:39:35
#210490 [+-] Piilota Suosittele

Pihavahti toimissaan :3 Ja maastobörheät :3 Pienempi on Mortin turkkitoveri, ei ihme ettei Vivistä löytäisi ikinä jos hän ei olisi niin innokas lauleskelija :3

Yksi rötväyspaikka näyttää hieman vaaralliselta ;___; Onneksi kissoilla on nopeat reaktiot :3

05.06.2019 18:50:07 | 18:51:01
#210690 [+-] Piilota Suosittele

>>210688

Kokeilin tässä parvekkeen ikkunan aukaisemista Viviksen parviulkoilujen ajaksi...

Tulos: sydäntäsärkevää huutoa, kun hän kuulee minun ja veljeni katsovan telkkasarjaa ja ei saa itse osallistua...

"WOOOUUWOUUUWOOUUU *grääh*!"

[ 14 viestiä | ]