Ylenantoa Ylenantoa
pari giffiä pari giffiä
voimaa voimaa
Thug Thug
Jäi kaipaamaan Jäi kaipaamaan
Löysi aarteen Löysi aarteen
Supermarjo Supermarjo
semmonen tapaus :3 semmonen tapaus :3
tissejä tissejä
miten se tehtiinkään :3 miten se tehtiinkään :3
sulaa sulaa
Bussigusgi :DD Bussigusgi :DD
Halusin vain tappaa poneja Halusin vain tappaa poneja
väriä elämään väriä elämään
Venäläinen mieh... naisisto lentokoneessa Venäläinen mieh... naisisto lentokoneessa
Joku random nettisivu Joku random nettisivu
Jihuu! Jihuu!
mä vs työkkäri mä vs työkkäri
njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam
Sun kaverit yrittää auttaa ku oot krapulassa Sun kaverit yrittää auttaa ku oot krapulassa
Osa luolastosta löytänee itsensä tästä Osa luolastosta löytänee itsensä tästä
Börh bitch >:3 Börh bitch >:3
Ei toimisi suomessa Ei toimisi suomessa
iinee on spy!!! :----DDD iinee on spy!!! :----DDD
 1 045 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
19.03.2019 20:27:15
[ + 3 | ]

Krim on osa Venäjää

[26500] [krim2.jpg] [0.08 MB] [600x800] [] []
krim2.jpg

venäjä

(491)  · 

ukraina

(182)  · 

krim

 · 

sotilas

(55)  · 

loikkari

19.03.2019 21:08:10
#173243 [+-] Piilota Suosittele

Nyt sitä miinusnappia tänne. Tällästä ala-arvoista ryssäpropagandaa ei vaan pysty kattomaan vittuuntumatta

19.03.2019 21:10:43
#173245 [+1] Piilota Suosittele

>>173222
Jotta venäläinen miehittäjä voi valehdella olevansa "lomalla" krimillä. Vaikka päällä on venäjän armeijan maastopuku. Ja kädessä rynkky

19.03.2019 21:34:25
#173266 [+-] Piilota Suosittele

Seuraavan kerran kun puhutaan miehitetystä Krimistä, niin pitää muistaa, että venäläisellä varustuksella ja aseistuksella ilmestyneitä miehiä ilman kansallistunnuksia piiritti Krimin niemimaan kasarmeja ja sulkivat sisääntuloreitit mantereelta. He eivät olleet minkään valtion palveluksessa.

Annan tälle kuvalle -1

19.03.2019 23:41:47
#173347 [+-] Piilota Suosittele

>>173266
Tunnuksettomat sotilaat miehittävät Krimin venäjään ja kremlillä ei ole osaa eikä arpaa asiaan.

Jeesus ja joulupukkiki on kateellisia, miten tämä tarina menisi läpi :D

[ 10 viestiä | ]