neekeri neekeri
TWITTERILLÄ PITÄÄ OLLA OIKEUS BÄNNÄTÄ KENET TAHANSA TWITTERILLÄ PITÄÄ OLLA OIKEUS BÄNNÄTÄ KENET TAHANSA
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
hasuttelu hasuttelu
Kamerukset Kamerukset
mäcdonalds mäcdonalds
murphy sai kodin :3 murphy sai kodin :3
lääkitys lääkitys
Ääntelyä Ääntelyä
Työnjohtaja :3 Työnjohtaja :3
työnaisia työnaisia
Märkää saatana! Märkää saatana!
elmos buthole shieet elmos buthole shieet
mitä pahuus on? mitä pahuus on?
Putkenpyörittäjä Putkenpyörittäjä
Ace of spades nightcore Ace of spades nightcore
Toivottavasti hän nauttii Toivottavasti hän nauttii
mitä juuri katsoin :3 mitä juuri katsoin :3
Habs ja Psyyke seikkailee! Habs ja Psyyke seikkailee!
tissejä tissejä
Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu
Doc Martin Doc Martin
Katkolle - Marc Katkolle - Marc
Virgin Griffithsu vs Chad Gatsu Virgin Griffithsu vs Chad Gatsu
 1 045 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 20:27:15
[ + 3 | ]

Krim on osa Venäjää

[26500] [krim2.jpg] [0.08 MB] [600x800] [] []
krim2.jpg

venäjä

(491)  · 

ukraina

(182)  · 

krim

 · 

sotilas

(55)  · 

loikkari

19.03.2019 21:08:10
#173243 [+-] Piilota Suosittele

Nyt sitä miinusnappia tänne. Tällästä ala-arvoista ryssäpropagandaa ei vaan pysty kattomaan vittuuntumatta

19.03.2019 21:10:43
#173245 [+1] Piilota Suosittele

>>173222
Jotta venäläinen miehittäjä voi valehdella olevansa "lomalla" krimillä. Vaikka päällä on venäjän armeijan maastopuku. Ja kädessä rynkky

19.03.2019 21:34:25
#173266 [+-] Piilota Suosittele

Seuraavan kerran kun puhutaan miehitetystä Krimistä, niin pitää muistaa, että venäläisellä varustuksella ja aseistuksella ilmestyneitä miehiä ilman kansallistunnuksia piiritti Krimin niemimaan kasarmeja ja sulkivat sisääntuloreitit mantereelta. He eivät olleet minkään valtion palveluksessa.

Annan tälle kuvalle -1

19.03.2019 23:41:47
#173347 [+-] Piilota Suosittele

>>173266
Tunnuksettomat sotilaat miehittävät Krimin venäjään ja kremlillä ei ole osaa eikä arpaa asiaan.

Jeesus ja joulupukkiki on kateellisia, miten tämä tarina menisi läpi :D

[ 10 viestiä | ]