Halloween Halloween
Foliohattuilua Foliohattuilua
Luottaja :3 Luottaja :3
Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978) Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)
Angela Angela
au :/ au :/
Voittajan on helppo lymyillä. Voittajan on helppo lymyillä.
Ufo Enemy Unknown Ufo Enemy Unknown
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
dismember dismember
Vuoden isä Vuoden isä
"karhu" innostuu "karhu" innostuu
Nunna Nunna
spede snider spede snider
Jope tuli takaisin Jope tuli takaisin
hyvästi hyvästi
Gondola special forces Gondola special forces
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
mitä suotta kierteleen mitä suotta kierteleen
Joskus muinoin Joskus muinoin
Koiru hukassa Koiru hukassa
Karkki vai ...? Karkki vai ...?
Huutonaurua Huutonaurua
Huolenpitoa Huolenpitoa
 1 045 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 20:27:15
[ + 3 | ]

Krim on osa Venäjää

[26500] [krim2.jpg] [0.08 MB] [600x800] [] []
krim2.jpg

venäjä

(491)  · 

ukraina

(181)  · 

krim

 · 

sotilas

(55)  · 

loikkari

19.03.2019 21:08:10
#173243 [+-] Piilota Suosittele

Nyt sitä miinusnappia tänne. Tällästä ala-arvoista ryssäpropagandaa ei vaan pysty kattomaan vittuuntumatta

19.03.2019 21:10:43
#173245 [+1] Piilota Suosittele

>>173222
Jotta venäläinen miehittäjä voi valehdella olevansa "lomalla" krimillä. Vaikka päällä on venäjän armeijan maastopuku. Ja kädessä rynkky

19.03.2019 21:34:25
#173266 [+-] Piilota Suosittele

Seuraavan kerran kun puhutaan miehitetystä Krimistä, niin pitää muistaa, että venäläisellä varustuksella ja aseistuksella ilmestyneitä miehiä ilman kansallistunnuksia piiritti Krimin niemimaan kasarmeja ja sulkivat sisääntuloreitit mantereelta. He eivät olleet minkään valtion palveluksessa.

Annan tälle kuvalle -1

19.03.2019 23:41:47
#173347 [+-] Piilota Suosittele

>>173266
Tunnuksettomat sotilaat miehittävät Krimin venäjään ja kremlillä ei ole osaa eikä arpaa asiaan.

Jeesus ja joulupukkiki on kateellisia, miten tämä tarina menisi läpi :D

[ 10 viestiä | ]