Hyvän mielen video Hyvän mielen video
Kurkipotku Kurkipotku
T.A.T.U-all about us T.A.T.U-all about us
Ali servaa Ali servaa
beerjantai prkl beerjantai prkl
niilo juoksee manuaalisesti niilo juoksee manuaalisesti
Suomi on onnellisin maa Suomi on onnellisin maa
Venäläinen rauhanlippu Venäläinen rauhanlippu
Nyt sattu jamalia päähän Nyt sattu jamalia päähän
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
Ismo Ismo
Steven Seagalin kanssa palaverissa Steven Seagalin kanssa palaverissa
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Kissa ja isäntä Kissa ja isäntä
kipinässä kipinässä
pepejä pepejä
liskojen kummitus liskojen kummitus
marvel hönös marvel hönös
pako pako
Surum lista Surum lista
natsien valtakunta natsien valtakunta
Buenas noches Mein Führer Buenas noches Mein Führer
 911 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.13 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:08:48
[ + 3 | ]

soittobiisi


putkimiehiä

 · 

neekeri

(1401)  · 

soittaa

(12)  · 

hyvin

(5)
17.02.2019 19:28:13
#160762 [+-] Piilota Suosittele

>>160729
Tummaihoinen, mutta monet muutkin ovat tummaihoisia, ja täällä ei käytetä termiä african-american, jossa american korvattu finnish-sanalla. Afrikkalainen-suomalainen.. Samoten afrikkalainen voi olla valkoihoinen.

17.02.2019 22:31:49
#160889 [+-] Piilota Suosittele

>>160872
Pienenä ostettiin huhti-toukokuussa lehtineekereiden tekemä Vappuneekeri ja katteltiin siitä tissejä. Samalla syötiin Neekerin suukkoja ja pelattiin Mustaa Pekkaa. Lapset juoksi pihalla karkuun mustaa miestä ja telkkarista tuli Pekka ja Pätkä neekereinä. Koulussa Aapisessa oli N niinku Neekeri ja siellä luetutettiin kirjaa kymmenestä pienestä neekeripojasta. Laku oli kotimaista vaikka kyljessä oliki kuva vierasmaalaisesta miehestä. Mikko Alatalon ohella mustasta lauloi myöös Hausmylly. Neekereinä ennen heitä halusi olla Kake Singers. Kokeilemaan sellaista pääsi ainaki Jörn Donner...

17.02.2019 23:35:54
#160942 [+-] Piilota Suosittele

>>160889
Hahhahhh :D Vittu sentäs kun luin ton tekstin tosissani ja sit toi kuva :D

Se muutettiin reilu 15v sitten muotoon kuka pelkää (en muista mitä) miestä, mut en mä ollu enää peruskoulussa silloin.

Yläluokkien tyttöjen minihameineen ois syytäkin opetella pelkäämään mustaa, tai muuten epäilyttävää miestä vaikka vain leikin muodossa.

[ 9 viestiä | ]