Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
only in repostnik land only in repostnik land
Kannattaa varoa Kannattaa varoa
Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3 Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3
kukko maailmalla kukko maailmalla
Sivarille vaihtoehto Sivarille vaihtoehto
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
Kiinalaisia kerrostaloja Kiinalaisia kerrostaloja
hampaiden harjaus nyt hampaiden harjaus nyt
Tune for Two Tune for Two
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
mistä saisin tälläisen? mistä saisin tälläisen?
Pizza vs He-Man Pizza vs He-Man
Gym boss on poistunut Gym boss on poistunut
aika ebin urheilulaji mun uus lemppari aika ebin urheilulaji mun uus lemppari
suomi mannerheim suomi mannerheim
Mikkinukke Mikkinukke
pillu saatana pillu saatana
pakko ottaa pakko ottaa
Reilu isä Reilu isä
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Pankki Pankki
 1 087 näyttökertaa, 1 viesti, 1.1 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 11:51:15
[ + 2 - | ]

Manageri soittaa Edulle (Edu Kehäkettunen - Espoolainen)


rap

(56)  · 

jumala

(65)  · 

stig

 · 

wallu valpio

 · 

musiikkivideo

(28)  · 

pussihousu

 · 

tauski

(8)  · 

miesvoimistelijat

 · 

tilliä

 · 

vapaamuurarit

 · 

sinep

05.07.2018 12:13:02 | 12:24:46
#71686 [+-] Piilota Suosittele

(Kappale alkaa 6:50)

Espoolainen
_______________

Olen Espoolainen
enkä tiedä miten sporat menee
ja siksi siitä laulan

Oli alkuun Edu ja Dave
ja sen jälkeen vä-ä-äiski
sen jälkeen täysi kaaos
Punavuoren studiolla

Olen espoolainen
mut porvarien riveihin en kuulu
eikä mulla oo kultasta noutajaa
ei kartano-Volvoa
ei ees nalkuttavaa vaimoa
mut oon espoolainen
vapaa espoolainen mies

olen espoolainen
mutta en silti mikään juntti ole
enkä tiedä mitään mistään hesasta

mä hengaan stadissa
enkä eksy ees Kalliossa
mut oon espoolainen
melkein stadilainen mies

olen espoolainen
enkä tiedä miten skurut kulkee
ja siksi mä siitä sjungaan

olen espoolainen mies
nuori ja mahdoton runkkaamaan
en sylje kuppiin en
enkä sylje myöskään perseeseen
olen espoolainen
mutta en kokoomuslainen mies

(välivideo)

olen espoolainen
mutta siit voit syyttää pelkästään mun faijaa
pokas mutsin ja pakeni provinssiin

stryyttas ineen vaan kerran
ja sekin tais olla vahinko
niin syntyi espoolainen
Edu espoolainen mies

[ 1 viestiä | ]