Hnnnrrgghh! Hnnnrrgghh!
Fear Factor Fear Factor
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Juhannussima Juhannussima
määtän ollia määtän ollia
coca vs. vesi coca vs. vesi
kulli kulli
Kiperät tilanteet Kiperät tilanteet
Halla-aho ja kootut selitykset 5 Halla-aho ja kootut selitykset 5
Sulavaliikkeinen uimahyppy Sulavaliikkeinen uimahyppy
kohta laskeudutaan kohta laskeudutaan
Nyt tuli vahinko Nyt tuli vahinko
joku palasi juuri eläinlääkäristä joku palasi juuri eläinlääkäristä
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
mal malloy mal malloy
Siinä taas tnäköjöjään hävis ssd levy.. ämä oli intelin kallism Siinä taas tnäköjöjään hävis ssd levy.. ämä oli intelin kallism
Trumpin bunkkeritarkastas Trumpin bunkkeritarkastas
Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun
Lappalaiset on saastaisia Lappalaiset  on saastaisia
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
Väärin koottu Väärin koottu
sillälailla sillälailla
mällit kurkkuun mällit kurkkuun
Hän on puolensa valinnut Hän on puolensa valinnut
 1 453 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 10.07.2018 15:26:45
[ + 9 - | ]

Lähti luontoon

[14614] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [640x800] [] []
tiedosto.jpg

hyttynen

(14)  · 

pistää

 · 

sääski

10.07.2018 15:34:25
#73003 [+-] Piilota Suosittele

>>73002

Kannattaa alkukesästä mennä johonkin vitikkoon ja saada sitä "kärsämyrkkyä" ihan reilusti. Loppukesä on sitten helpompaa kun eivät pirun paukamat kutita niin paljon. Toimii itsellä ainakin.

10.07.2018 15:43:31
#73007 [+-] Piilota Suosittele

>>73006 Jos asut kaupungissa missä ei ole hyttysiä niin eri asia. Täällä joutuu istumaan terassilla hyttysverkkojen takana, kun 50 pörrää muuten ympärillä.

[ 16 viestiä | ]