Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro
Ei jaksa keksiä otsikoita 1 Ei jaksa keksiä otsikoita 1
Setä etsii Setä etsii
Osu Osu
ketjukolari ketjukolari
Sexikäs autonpesu Sexikäs autonpesu
Imee paperin Imee paperin
ebin :D ebin :D
Ebin Ebin
Soveliaat stand up -aiheet Soveliaat stand up -aiheet
Nautings Nautings
Kengu lomailee Kengu lomailee
Kun et halua jakaa tietojasi Kun et halua jakaa tietojasi
Yläkerran läski paskalla Yläkerran läski paskalla
Este pois tieltä Este pois tieltä
Oi! Oi!
Agile 2013 conference Agile 2013 conference
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
Kalastaja Kalastaja
kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka
Pasianssi meni läpi Pasianssi meni läpi
Henna Kalinainen Henna Kalinainen
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Aww Aww
 933 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:24:24
[ + 4 | ]

Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä

[24514] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [2048x1152] [] []
tiedosto.jpg

kuha

 · 

riisi

(21)  · 

porkkana

(27)  · 

sieni

(42)  · 

sriracha

 · 

kotiruoka

17.02.2019 00:25:38
#160458 [+-] Piilota Suosittele

Juuh, elikkäs. Paistettua kuhaa (pippuri ja suola), riisiä (suola ja sahrami), porkkanaa, kuivattua suppilovahveroa ja sriracha rönsyilyt.

17.02.2019 01:59:29
#160492 [+-] Piilota Suosittele

>>160471

Ei osaa on eri asia. Liity kanaville niin onnistuu postaaminenkin niihin. Voi samalla myös liittyä niille kanaville mitkä aikoo piilottaa niin voi nakella niihin sopivat kanavoimattomat matskut. Huvi ja hyöty yhdistyy.

Eihän täältä kai juuri kukaan "just sitä yhtä kuvaa" haeskelekkaan monesti, mutta kun hakee niin on se perkeleen kiva että se löytyy.

17.02.2019 16:57:20
#160682 [+-] Piilota Suosittele

>>160500
Ehkä, jos poistaa riisin, porkkanan, ja ennenkaikkea ketsupin. Perunaa kylkiäisiks vaan, ja nokare voita.

Toivottavasti et tukehdu pikkuruotoihin. Ei niihin kyllä varsinaisesti tukehdu, ja kertaakaan ei oo jääny kurkkuun, mutta se on paljon parempaa se ruodoton puoli, tai se toinen puoli ruodottomana.

17.02.2019 17:15:55
#160697 [+-] Piilota Suosittele

>>160683 eikä niiden kuulukaan mennä. käyttäjien pitää äänestää tagiehdotuksia (alleviivattuja) niitä klikkaamalla että niistä tulee valideja

17.02.2019 17:38:04
#160714 [+-] Piilota Suosittele

>>160703 jos se on niinkun nappulassa, niin 3-5 eri ääntä. modet toki pidättää oikeuden yhen klikkauksen hyväksyntään, ehdotusten tai valmiiden tagien poisteluun tai omien lisäilemisiin. sillähän se bassokettukin sai aikanaan eniten tagiehdotuksia -mainintoja, kun moderoottorina vain lisäili menemään

[ 15 viestiä | ]