vakooja vakooja
hapsi hapsi
täällä vartioin minä täällä vartioin minä
wnba wnba
meep meep meep meep
clippy auttaa opastaa clippy auttaa opastaa
Mr president Mr president
Luolaston miitti Luolaston miitti
gta irak gta irak
hyppynaru hyppynaru
lobbarit lobbarit
Ralliyleisö Ralliyleisö
ai ai
Kauniita unia, loisten kuvia :) Kauniita unia, loisten kuvia :)
juokaa viinaa juokaa viinaa
vilkku päällä vilkku päällä
Pesulla Pesulla
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
gubbe vetää burnista gubbe vetää burnista
taco cat taco cat
anders hymyhuuli anders hymyhuuli
Luolaston pojat Luolaston pojat
himmee poraus kone himmee poraus kone
niksipirkka niksipirkka
@-
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 18.01.2019 22:36:33
[ + 2 | ]

Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm

[23047] [Baarikaappi.jpg] [0.65 MB] [2652x1191] [] []
Baarikaappi.jpg

kaappi

(18)  · 

juoma

(32)  · 

viina

(136)  · 

pullo

(60)
18.01.2019 23:48:40
#149014 [+-] Piilota Suosittele

Hitto kun ei voi omistaa baarikaappia kun se olis aina tyhjä. Joskus sitä teki drinkkejä eikä vaan kaatanu raakana kurkkuun.

19.01.2019 00:39:29
#149051 [+-] Piilota Suosittele

Herrasmies keskellä houkuttaisi maistamaan, volttejakin enemmän kuin keskivertorommissa.

Mutta mutta.. missä chilisalmiakkiliköörit? Ja miksi Stoli ujostelee taustalla? Ja missä ovat Stolin kaverit?

19.01.2019 14:04:25
#149245 [+-] Piilota Suosittele

149178

Kuvatekninen ongelma on kyllä suuri. Itselläkin viinat 2-metrisessä kaapissa, niin ota siitä nyt sitten yksi kuva, jossa näkyisi kaikki hyllyt ja pullot ilman hervottomia zoomailuita.

[ 8 viestiä | ]