Ohje nettikeskusteluun Ohje nettikeskusteluun
Tuomas servattu Tuomas servattu
''S'' stands for? ''S'' stands for?
No kuka? No kuka?
Hmmm.... Hmmm....
Mr_Pihvi fanipaita Mr_Pihvi fanipaita
Niilo Stöö Niilo Stöö
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
Meow! Meow!
vanmapyyri vanmapyyri
Jumalauta, nainen Jumalauta, nainen
Yrjistä :D Yrjistä :D
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu
sätiedotus sätiedotus
roni.obj roni.obj
Tarkkuusveitsi Tarkkuusveitsi
Haluan olla perseestä! Haluan olla perseestä!
Hehe Hehe
Tievihaa Tievihaa
perus anime perus anime
nerf this nerf this
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
@-
 806 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 12:07:36
[ + 4 - | ]

Suomen vika kaikki taas

[20152] [tiedosto.png] [0.24 MB] [707x317] [] []
tiedosto.png

huku

 · 

neekeri

(1397)  · 

ei

(149)  · 

kiinosta

04.11.2018 12:37:30 | 12:38:38
#117874 [+-] Piilota Suosittele

117871

Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.

05.11.2018 00:48:45
#118087 [+-] Piilota Suosittele

117894

en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.

[ 7 viestiä | ]