kiitos kiitos
Ystävänpäivän viisu Ystävänpäivän viisu
Tässä pitää tietää tankkipeli... Tässä pitää tietää tankkipeli...
Yökerho syrji kehitysvammaisia Yökerho syrji kehitysvammaisia
Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti) Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti)
Paskaa Paskaa
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Totuus sauruksista Totuus sauruksista
Minunkin puoliso imee Mielellään Minunkin puoliso imee Mielellään
Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas
Ekat kauhunhetket pelistä 1996 Ekat kauhunhetket pelistä 1996
Lapsuusmuistoja Lapsuusmuistoja
Tulostettava ystävänpäiväkortti Tulostettava ystävänpäiväkortti
Jessen absit... Jessen absit...
Ihana nainen Ihana nainen
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Ystäväpäivälle toinen viisu. Ystäväpäivälle toinen viisu.
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Apinakin osaa asetta käyttää Apinakin osaa asetta käyttää
Pyramidihuijauspäivä Pyramidihuijauspäivä
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
FV 4005 FV 4005
Kasva aikuiseksi Kasva aikuiseksi
π π
 854 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.96 MB, 1 tiedosto, 22.11.2020 20:35:47
[ + 7 - | ]

Tekopyhän määritelmä

[49662] [tekopyhyys.mp4] [7.96 MB] [853x480] [] []

tekopyhä

 · 

ruotsi

(146)  · 

haastattelu

(47)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

neekeri

(1397)
22.11.2020 21:05:55
#412032 [+1] Piilota Suosittele

>>412022 Kyse ei olekaan siitä, vaan tekopyhyydestä. Kovasti noihin aikoihin (video on noin viisivuotias) puheissa oltiin sitä mieltä, että auttamishalua löytyy yllinkyllin. Sitten kun olisi pitänyt itse osallistua auttamiseen, oli se sitten majoitusta, kustannuksiin osallistumista, vapaaehtoistyötä tai mitä tahansa, niin yllättäen sen pitikin olla joku muu, jonka pitäisi auttaa, mutta moisen sivuseikan ei saa antaa haitata, vaan kaikki tänne pohjolaan vaan. Meillä on tilaa ja auttajia (tilaa on muilla, ja toiset auttakoon)

22.11.2020 21:46:42
#412060 [+-] Piilota Suosittele

>>412032
Juu ymmärsin kyllä ja ymmärsin jo viisi vuotta sitten. Mulla on ollut aina näkemys asiasta se, että valtio hoitaa pakolaisiin ja turviksiin liittyen asian ja minä osallistun siihen korkeintaan veroja maksamalla. Sellaista pakolaista tai turvapaikanhakijaa ei maahan tule, että kotiini laskisin.

23.11.2020 00:39:52
#412103 [+1] Piilota Suosittele

>>412060 Keskimäärin ihmisillä ei olekaan ongelmaa sen kanssa, että turvapaikkaa vailla olevat sellaisen myös saavat ja eteenpäin autetaan. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

[ 4 viestiä | ]