Kivat sulle ryssä Kivat sulle ryssä
Venäjällä ollaan sokeita Venäjällä ollaan sokeita
Darwin palkinto Darwin palkinto
Pasi sellissä Pasi sellissä
leonard washington leonard washington
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
Amreija apu Amreija apu
Vettähän siinä vain oli Vettähän siinä vain oli
soihtuonttojengikö? soihtuonttojengikö?
Jordi Jordi
linjavika linjavika
Florida mies ryöstää purilaisbaarin Florida mies ryöstää purilaisbaarin
Juutalaisista ja heidän valheistaan Juutalaisista ja heidän valheistaan
♂GACHILLMUCHI♂ ♂GACHILLMUCHI♂
Ihana Maria Ihana Maria
Ryssäbotit Ryssäbotit
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
Max Pain Max Pain
Viinatilaus hinta Viinatilaus hinta
Kuvaotokset #51 Kuvaotokset #51
Get me Simo Häyhä next time Get me Simo Häyhä next time
Börh Börh
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
Nark->Lääk Nark->Lääk
 859 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 20.10.2018 22:37:31
[ + 3 | ]

1990 hinnat nykyrahaksi

[19471] [1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg] [0.32 MB] [1197x831] [] []
1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg

ysäri

(12)  · 

elintarvikkeet

 · 

hinta

(35)  · 

markka

 · 

euro

(12)  · 

r-kioski

(6)
20.10.2018 22:48:41 | 22:49:03
#111282 [+-] Piilota Suosittele

S-marketista vastaavat tänä päivänä: maito 0.68€, reissumies 0.39€, oivariini 2.79€, mansikkajugurtti 0.28€, appelsiinimehu 0.79€..jne.

21.10.2018 00:53:50
#111323 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuplahampurilaisen saa tällä hetkellä Hesburgerista ABC:ltä 6,70 eur. Mietin sitä hinnoittelua siinä tovin, mutta kun pakko oli jotain lämmintä lapista helsinkiin syödä matkaa tehtäessä. Saatana!!!!

22.10.2018 10:29:54
#111814 [+-] Piilota Suosittele

>>111282 Toisaalta S-marketissa tuohon aikaan hinnat oli noin puolet R-kioskin hinnoista ja taitaa olla edelleen.
Vähän paremman kuvan saa, kun vertaa esimerkiksi vuokratasoa.
90-luvun lopulla, kun minä omilleen muutin. Yksiö Järvenpään keskustasta maksoi 1200mk/kk (200€). Nyt vastaavasta kämpästä saa 600€.

30.09.2020 23:57:17
#394755 [+1] Piilota Suosittele

1990 luvulla moni asia oli halvempi, mutta myös nurinkurisesti. Esimerkkeinä: perustuotteissa paikallinen siwa oli halvin, spari toiseksi halvin, iso cittari 3´s ja ääs marketti kallein. Nyt lidli halvin, ääs toisena, cittari ja saman ryhmän k-market kalleimmat.
Ysärillä asunnot oli halpoja vuokrata, mutta asuntolainojen korot ja ehdot hirveitä verrattuna nykypäivään, nykyisin jos luottaa tilanteeseen kannattaa ostaa oma asunto ennemmin kuin maksaa sijoittajille melkein samaa vuokrana kuin maksaisi lyhennystä ja vastikkeita omasta.

[ 8 viestiä | ]