Hyvin säilyy :) Hyvin säilyy :)
Re1 Re1
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
Midnight Uli Midnight Uli
False Positive - Supplier False Positive - Supplier
laihialainen maksullisessa wc,ssä laihialainen maksullisessa wc,ssä
Kerien altaaseen Kerien altaaseen
Laiska pääsee helpommalla. Laiska pääsee helpommalla.
Leikki loppui paskaan Leikki loppui paskaan
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Hakurein neito Reimu Hakurein neito Reimu
allahu akbar allahu akbar
Koiruuksia Koiruuksia
haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa
ww3 soon ww3 soon
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Hitler fan. Hitler fan.
Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Rotta presidenttinä Rotta presidenttinä
Mieluisa lelu Mieluisa lelu
Oho saatana t. kisse Oho saatana t. kisse
Hi Ho Silver! Away! Hi Ho Silver! Away!
Pakko lisätä Pakko lisätä
Kyä vituttaa tyäykkoa Kyä vituttaa tyäykkoa
 1 359 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 04.09.2018 22:09:59
[ + 35 - | ]
👑 Plussatuin 04.09.2018.

Piirrä itsesi 0_0

[17242] [Untitled-1.png] [0.79 MB] [613x960] [] []
Untitled-1.png

drawyourself yoker

 · 

paras

(25)  · 

ikinä

(6)  · 

monskuu

(18)  · 

kuvakilpailu

 · 

2018

(9)
04.09.2018 22:30:42 | 22:32:39
#91702 [+-] Piilota Suosittele

>>91696
Unohda ne plussat. Tää on ihan selkee voittaja. En tiedä kuka siellä on tällä hetkellä ensimmäisenä, mutta jos se olen minä niin luovutan jo tässä vaiheessa. Tää on niin hieno, että järki lähtee.

04.09.2018 22:44:01
#91709 [+-] Piilota Suosittele

>>91706
Mutta eikö sillon viimehetkillä postanneet saa väkisinkin vähemmän pisteitä kun eivät ehdi olla kuin tunnin tai pari esillä?

04.09.2018 22:46:10
#91712 [+-] Piilota Suosittele

>>91709
Todennäköisesti. Kisa oli aika lyhyt, ja toivoin että ihmiset ehtii siihen piirtää kun pohja oli kuitenkin valmis. Harmillista silti. :/

05.09.2018 06:28:32
#91784 [+-] Piilota Suosittele

En tienny et plussista saa voiton. Noh, ei se haittaa. Oli hauska osallistua :D
Ja kiitos kaikille kommenteista<3 :3 olen sanaton

05.09.2018 08:56:29
#91796 [+-] Piilota Suosittele

>>91784
>>91786
Joo piti miettiä että mikä ratkaisee voiton ja minusta se plussasysteemi oli reilu. Sinulla ja Jeesuksella oli 23.00 saman verran ääniä, joten voittajia kaksi. :D Helkkarin hieno piirros.

[ 26 viestiä | ]