Kaljat tisseille Kaljat tisseille
Lintubongari Lintubongari
Miekkaa en kanna, huotra on varattu munalleni Miekkaa en kanna, huotra on varattu munalleni
Minä itte Minä itte
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Nom Nom
suomi apu apustus suomi apu apustus
Rasismi Rasismi
Onnettomuuksia kuvauksissa Onnettomuuksia kuvauksissa
no nyt onh222 no nyt onh222
Harry Harry
Se ois keskiviikko aamu! Se ois keskiviikko aamu!
Yllärikakki Yllärikakki
Päivän hmmm Päivän hmmm
Suomi mainittu! Ja Norja! Suomi mainittu! Ja Norja!
Pihvi Pihvi
Kaikki naiset on sikoja Kaikki naiset on sikoja
Amandan poikaystävä Amandan poikaystävä
Bill and Ted 3 Bill and Ted 3
lembäälän hobitti lembäälän hobitti
Kätevää Kätevää
kjeh kjeh
Ne pienet eleet... Ne pienet eleet...
 772 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.99 MB, 1 tiedosto, 10.08.2018 18:28:16
[ + 5 | ]

kullimestarin pyynnöstä

[15883] [IMG_20180810_182725.jpg] [2.99 MB] [2976x3968] [] []
IMG_20180810_182725.jpg

kullimestarin pyynnöstä

 · 

kynsi

(10)
10.08.2018 18:36:48 | 18:39:40
#82142 [+-] Piilota Suosittele

aika siisti
e. onko toi katkennut joskus tai jotain :-D? toi toinen nivel on hiton lähellä tota päätä

10.08.2018 19:39:44
#82183 [+-] Piilota Suosittele

Retaleisen sormenpään voi aina hoitaa terävällä vesurilla. Irronneet retaleet voi sitten puolestaan syöttää kanoille.

10.08.2018 19:42:43
#82186 [+-] Piilota Suosittele

>>82166 lääkäri povaski ettei millonkaan siinä kasvas kynttä, minulle tuli siitä suuri suru, no siinä on nyt 4kertaa normaalia kynttä paksumoi kynsi oon kai nysvänny sitä liikaa ?

10.08.2018 23:19:41
#82294 [+-] Piilota Suosittele

>>82186 :D hyvä että ovat saaneet sormen liitettyä kuitenki. Isältä katkes aikanaan sormi mutta sitä eivät saaneet enää raavittua kasaan ko oli sen verran epäsiististi katkennu.

28.06.2019 20:17:37 | 20:18:13
#219509 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa! Yhdellä tutullani on myös keskisormi katkennut ensimmäisestä nikamasta, koska yritti Suzuki PV:stä (jossa ei ollut magneetonkoppaa ollenkaan) niin yritti ilmeisesti laittaa ryyppyä päälle kesken ajon kaasuttimesta ja sormi magneeettoon.

[ 14 viestiä | ]