netflix netflix
applen tekoäly applen tekoäly
iltalukemista iltalukemista
Kissalla on asiaa Kissalla on asiaa
koitappa katkasta koitappa katkasta
mullahit muuttaa taivaaseen mullahit muuttaa taivaaseen
dj kass dj kass
Taidetta Taidetta
asennusta asennusta
joku läski itkee :DD joku läski itkee :DD
Hieno rupsureikä Hieno rupsureikä
nyt rokodiilit vittuun siitä rannalta nyt rokodiilit vittuun siitä rannalta
mutta siellähän on lunta mutta siellähän on lunta
potut potut
niinpä niinpä
mikä tässä suikuverhossa oikein on mikä tässä suikuverhossa oikein on
Kova jano Kova jano
väri loppu kesken väri loppu kesken
Mitä ihmettä Mitä ihmettä
iltalukemista karhulle iltalukemista karhulle
Kaikkien janoisten sankari Kaikkien janoisten sankari
Ihana nainen Ihana nainen
Märkä paita Märkä paita
Vegaani Vegaani
 772 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.55 MB, 2 tiedostoa, 26.04.2021 21:28:25
[ + 5 | ]

Pari hassun hauskaa kuvaa

[53363] [tiedosto-1.jpg] [0.05 MB] [526x635] [] []
tiedosto-1.jpg
[53362] [tiedosto-2.jpg] [0.51 MB] [1467x693] [] []
tiedosto-2.jpg

neekeri

(1399)  · 

rasisti

(76)
26.04.2021 22:09:54 | 22:10:21
#459149 [+-] Piilota Suosittele

Kullttuuri-identiteetin ja lajin vertaaminen toisiinsa on vähän tyhmää. Suomalaisuuteen kun riittää jo Suomen passi. Passi ei kuitenkaan takaa sitä miten itensä identifioi. Suomalaisuus ei ole mitään sellaista, jonka jokin nettiyhteisö tai kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuva voi päättää. Ulkomaalaistaustainen voi siis kokea olevansa suomalainen siinä missä lukuisia sukupolvia suomessa asuneen suvun jälkeläinenkin. Yli päätään on vähän typerää inttää vastaan jos joku tai jotkut kokevat olevansa suomalsia. Mitä tarkoitusta sellainen edes palvelee?

26.04.2021 22:52:49 | 22:53:04
#459176 [+1] Piilota Suosittele

>>459149
Mä luulen, että ne ihmiset joiden maahanmuuttoa aivokapasiteetin omaavat ihmiset ei pää osin edes koe itseään suomalaisena, vaan pitävät meitä alempana kansana. Ja ei, ei se ole rasismin vika.

[ 11 viestiä | ]