Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 304 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

vitun japani 3 vitun japani 3
Nyaa Nyaa
Koirotonttu säkkeineen Koirotonttu säkkeineen
Jeanne d'arc ja Attila makoilee Jeanne d'arc ja Attila makoilee
furry pylly furry pylly
Ollako homo vaiko eikö olla? Ollako homo vaiko eikö olla?
Rakastunut Rem kisse Rakastunut Rem kisse
Kettetyttö rannalle menossa Kettetyttö rannalle menossa
wam wam
F-Zero: GP Legend - The Meaning of Truth F-Zero: GP Legend - The Meaning of Truth
ystävällinen kehote ystävällinen kehote
Surullinen keanu Surullinen keanu
griffith vs black swordsman griffith vs black swordsman
Mana ja Mina tontut Mana ja Mina tontut
Haamutarinoita Haamutarinoita
tissejä tissejä
gawr gura gawr gura
Titaanien taisto Titaanien taisto
älkää warettako älkää warettako
boobs boobs
tyhjäpää tyhjäpää
Natsumipupu :D Natsumipupu :D
>stk porukat ei hyväksy tytyä >stk porukat ei hyväksy tytyä
Worldo-chan Worldo-chan
 866 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.62 MB, 1 tiedosto
17.07.2022 02:01:39
[ + 0 | ]

Berserk amv

[65763] [tiedosto.webm] [6.62 MB] [480x360] [114.48s] [] []

berserk

(9)  · 

guts

 · 

anime

(608)
18.07.2022 23:56:14
#586574 [+-] Piilota Suosittele

>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.

19.07.2022 10:03:27
#586620 [+-] Piilota Suosittele

>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja

19.07.2022 15:20:33
#586643 [+-] Piilota Suosittele

>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi

[ 8 viestiä | ]