Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Quite Wonderful Sir - Prime Minister Edition Quite Wonderful Sir - Prime Minister Edition
Runkun jälkeiset ajatukset Runkun jälkeiset ajatukset
Jerusalemin kukkaset Jerusalemin kukkaset
KXVO "Pumpkin Dance" KXVO "Pumpkin Dance"
Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta? Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta?
Repoveden luonnonpuisto Repoveden luonnonpuisto
Feels rötv man :3 Feels rötv man :3
ennusteita ennusteita
Talvi yllätti autoilijan Talvi yllätti autoilijan
Siinä se 58" nyt sitte seisoo Siinä se 58" nyt sitte seisoo
Pelaajat Pelaajat
Farkkuja Farkkuja
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Kuinka hän pelastaisi euroopan? Kuinka hän pelastaisi euroopan?
näin pahalta haisee <:3 näin pahalta haisee <:3
Sara la fountain Sara la fountain
Russki parushki - Boris Yeltsin Edition Russki parushki - Boris Yeltsin Edition
hehe :D hehe :D
Honest Government Ad Honest Government Ad
Ihana nainen Ihana nainen
Bernie Bervoilee Bernie Bervoilee
HARAM !!! HARAM !!!
 863 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.62 MB, 1 tiedosto, 17.07.2022 02:01:39
[ + 0 | ]

Berserk amv

[65763] [tiedosto.webm] [6.62 MB] [480x360] [114.48s] [] []

berserk

(9)  · 

guts

 · 

anime

(608)
18.07.2022 23:56:14
#586574 [+-] Piilota Suosittele

>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.

19.07.2022 10:03:27
#586620 [+-] Piilota Suosittele

>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja

19.07.2022 15:20:33
#586643 [+-] Piilota Suosittele

>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi

[ 8 viestiä | ]