>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.
>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja
>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi
[
8 viestiä
|
]
⭰
Tanssiva kissatyty
pyllyilyä
Wincest
Vaarallinen loli
Goku tutkii
tissicombo
Gachlinka
Isänmaallinen kansanliike
paska on nussittu
korkeakulttuurillistettu
ammattilainen
Kuinka tehdä tissien piirtämisestä homoa
vittu anime tissit
Veti takaa
sika syöttää
anime
big anime tiddies
Kokkausta
pena
Sormet perseeseen
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back