Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 113 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Hauskat annokset Hauskat annokset
Nacho pelti Nacho pelti
Nakkiperunat Nakkiperunat
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
hämBööga hämBööga
Uunilohea Uunilohea
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Oujea Oujea
Pihvinaama Pihvinaama
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Läskeilyä Läskeilyä
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
savuahvenoita savuahvenoita
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Viis töistä Viis töistä
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Naguligeitto Naguligeitto
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
 926 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(403)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]