Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Päivän safkat Päivän safkat
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Kaanin käsky Kaanin käsky
Läskeilyä Läskeilyä
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Kanaa Kanaa
Uitmester Uitmester
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
kotipizza kotipizza
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Sörsselssön Sörsselssön
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Jotai homostelua Jotai homostelua
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Iltapala Iltapala
Hot dogs Hot dogs
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Gourmet kana Gourmet kana
Lihavauva Lihavauva
Pihvi Pihvi
 668 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.02 MB, 1 tiedosto
07.01.2025 04:57:26
[ + 1 | ]

Papuja ja rapuja

[76764] [20250107_035507.jpg] [3.02 MB] [2322x4128] [] []
20250107_035507.jpg

katkarapu

(10)  · 

palko

 · 

papu

(5)  · 

nuudelit

 · 

soppa

(12)  · 

chili

(21)  · 

tulinen

(7)  · 

keitto

(24)
07.01.2025 05:38:00
#671895 [+-] Piilota Suosittele

Katkarapu on vittumainen eines käyttää kun tuoreena parhaimillaa ja ei ny jatkuvasti jaksa kauppaa raahautua ellei kaljaa ole hakemassa.

07.01.2025 19:56:46
#671972 [+-] Piilota Suosittele

>>671894
>>671896
Varsinkin Soban nuudelit tai ne Korealaiset avaa röörit, niissä on hippasen enemmän sekä tulisempaa chiliä kuin mama's nuudeleissa. Toki ne Mamat on ihan ok, esimerkiks töissä mulla on aina 1 iso ja 1 pieni paketti josta saa päivän safkan jos eväät unohtu kotiin taikka niitä ei ollut/ei kerennyt tehdä.

Sitte jos haluaa ruokaa tehdä niin löytyy myös erikseen paisto sekä keittonuudeleita. Itse tykkään roiskia pakastevihanneksia, nuudeleita sekä vaikka vikat lihapullat yms sekaan ja siitä sellanen hässäkkä. Vihannesosastolta vois mättää vaikka mitä mukaan, mutten viittis ostaa sellasta 50cm pitkää purjoa nuudeleiden takia

[ 8 viestiä | ]