Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nistipata Nistipata
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Nacho pelti Nacho pelti
Kuun loppu Kuun loppu
Palapaistia Palapaistia
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Evästä Evästä
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
savuahvenoita savuahvenoita
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Naku annos Naku annos
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Iltapala Iltapala
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Murekepäivä Murekepäivä
 854 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]