Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Päivän safkat Päivän safkat
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Päivän safkat Päivän safkat
hot dog hot dog
Perunamunakas Perunamunakas
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Torttubotskei Torttubotskei
Risteilymätöt Risteilymätöt
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Iltapala Iltapala
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Naguligeitto Naguligeitto
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
 879 näyttökertaa, 11 viestiä, 10.7 MB, 6 tiedostoa
25.02.2024 18:41:02
[ + 4 | ]

Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa

[68015] [20240224_173453.jpg] [1.92 MB] [3000x4000] [] []
20240224_173453.jpg
[68014] [20240224_174105.jpg] [1.85 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174105.jpg
[68013] [20240224_174541.jpg] [1.94 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174541.jpg
[68012] [20240224_174930.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174930.jpg
[68011] [20240224_175808.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_175808.jpg
[68010] [RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png] [1.02 MB] [720x960] [] []
RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png

osterikastike

 · 

kana

(136)
25.02.2024 19:50:12
#601629 [+-] Piilota Suosittele

Jos lähelläs on joku citymarket tai prisma niin n. 99% tsäänsillä niillä on tuoretta inkivääriä ja se ei maksa juuri mitään. Suosittelen testaa. Muute näyttää kyl hyvältä. Toki käytän myös tuoretta sitruunaruohoa mutta sitä en oo koskaa löytäny muualta ku aasiakaupoista, et jos sellasta ei oo ni bääd lak.

25.02.2024 22:58:55 | 23:01:26
#601644 [+-] Piilota Suosittele

>>601627
Kaapissa oli pari porkkanaa, sipuli, tarjousparsakaali ja marketista löyty halvinta kanasuikaletta.

Ihan niinku perus kinukkimestan safkaa paitsi että annoksen hinnaksi tuli jotain 2.50€..

>>601636
Rapatessa roiskuu, tää ei oo kokkiohjelma, mulla ei oo apustajia pyyhkimässä kaikkia pintoja joka kuvan välillä.

>>601629
Koetin kuivattuja kun oli lidlissä tarjouksessa, antaa ihan kivasti makua kumminkin, mennee varmaan dippeihin ja smetanakastikkeisiin pääosin.

26.02.2024 19:39:28
#601708 [+-] Piilota Suosittele

>>601644
Joo itekki ostin tarjouksesta noi 2 samaa lidlist oisko olli 99snt/kpl :D Petyin :D Antaahan ne makua mut ei ne tuoreenakaa iha hirveesti maksa.

[ 11 viestiä | ]