Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Naguligeitto Naguligeitto
mässyt mässyt
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
eväs eväs
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Sam läskeilee Sam läskeilee
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Ruoka blogii Ruoka blogii
Korttiresepti Korttiresepti
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Iltapala Iltapala
Lohipaistosta Lohipaistosta
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Aamiaissetit Aamiaissetit
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
 1 192 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.54 MB, 1 tiedosto
14.11.2021 06:04:31
[ + 23 | ]
👑 Plussatuin 14.11.2021.

Isänpäivä kakku

[58506] [16368589139083060279350254220408.jpg] [2.54 MB] [4128x3096] [] []
16368589139083060279350254220408.jpg

kakku

(77)  · 

voileipäkakku

14.11.2021 06:20:16
#516097 [+1] Piilota Suosittele

Resepti:
Halvinta mahdollista paahtoleipää liha/kasvisliemellä kostutettuna.
Täytteenä 3 punasipulia, 2 tuubia voileipäpikkelssiä, 2 tuorejuusto purnukkaa, desi majoneesia, kartanopikkelsiä, mausteita ja reilusti palvattua kinkkua.
Koristeluun:
Kananmunaa, ohutta kinkkusiivua, pippurimetukkaa,kirsikkatomaattia,punasipulia, persiljaa ja Emmentaalia kylkiin

14.11.2021 12:11:02
#516124 [+1] Piilota Suosittele

Söisin. No onneksi punasipuli ei ole niin ärsyn makusta, kun sitä on noinki runsaasti. Mutta ehdottomasti söisin...

[ 13 viestiä | ]