Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Chimichangas Chimichangas
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Läskeilyä Läskeilyä
mässyt mässyt
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Makaroonimössö Makaroonimössö
nisti kys nisti kys
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Evöstä Evöstä
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Ruoka blogii Ruoka blogii
Gourmet kana Gourmet kana
 800 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
25.03.2021 13:12:41
[ + 3 - | ]

Massan ransukebu ku joku suositteli

[52608] [20210325_120751.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210325_120751.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
26.03.2021 20:45:16
#450956 [+-] Piilota Suosittele

>>450759
Wud!? Jos se salaatti on kunnollista, sitä on riittävästi, ja ranskalaiset rapeita, ni samaan haarukalliseen nää kaikki kolme yhdistettynä on jotain mahtavaa.

Kaikissa kebab-paikoissa ei näin tehdä. En tilaa 0,5km päässä olevasta lähikebabbilasta enää, tilaan 3km kauempaa.

Niitä saattaa vituttaa kun ohi ajaa kilpailijan auto :D Toivottavasti Lahden parasta Kebab-Pizzeriaa ei enää tuhopolteta jos joskus innostun taas tilaamaan. Tilasin viimeks kesällä ja vain lasten takia.

26.03.2021 20:50:02 | 20:50:42
#450960 [+-] Piilota Suosittele

>>450956
Niin jos se on kunnollista ja jos ranskikset on rapeita. Tasan yhen kebulan oon testannu missä oli hyvät salaatit ja siellä oli muutenkin 6/5 kebabit, tosin kebu ranuilla en koskaa testannu kun meinas nalli napsahtaa niitten iskenderistä & riisikebusta. Eli siis 0 mestaa missä ranut ois rapeit.

16.03.2025 12:35:04
#686931 [+-] Piilota Suosittele

Näin vuosia myöhemmin perun suosituksen.
Nykyinen massa on vaihtanut omistajaa ja annokset pienentyneet, kebab on samaa säilyke kebabbia kuin muissakin tusina kebabbiloissa, lisäksi aukioloajat on ihan vituillaan, aukeaa vasta klo 15:00, joten ei saa lounasta.
Lahden keskustan kelvollisin kebula, on nyt Ararat (Myös ampumaratana tunnettu vuodesta 2000, kun mopo pojat ammuskeli kyseisessä pizzeriassa, 3 kuoli, 4 loukkaantui), sama omistaja pariskunta pyörittää sitä edelleen.

[ 16 viestiä | ]