Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Noodlewich Noodlewich
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Iltapala Iltapala
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Päivällinen Päivällinen
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Päivän safkat Päivän safkat
evästä evästä
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Kanaa Kanaa
Herknua tullssa Herknua tullssa
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Jotai homostelua Jotai homostelua
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
 885 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
29.08.2020 17:42:54
[ + 7 - | ]

Krapulamättöhaaste

[47068] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [775x2227] [] []
tiedosto.jpg

krapulamättö

 · 

ruoka

(403)  · 

haaste

(29)
29.08.2020 21:28:02 | 21:28:47
#381489 [+-] Piilota Suosittele

HP sauce näköjään sulla aika vahvana :D ite en siitä niin välitä, mut muuten näyttää hyvältä! Pihvi ja kalja, can't go wrong. +1

P.s. Le cock on ihan ok kaljaa imo.

29.08.2020 21:46:58
#381497 [+-] Piilota Suosittele

Kävin itse syömässä 15 euron purilaisaterian ravintolassa.

Vieressä olisi fiinissä ravintolassa saanut kyllä 2 kertaa fiinimmän annoksen samalla rahalla.
Oli aika pettymys kyseinen paikka.

Pekonia oli kyllä kiitettävästi purilaisessa, pihvi oli hyvä ja toki purilainen muutenkin oli ihan maukas, jos ei huomioida päälle heitettyä kansipullaa, jossa ei ollut mitään majoneesia eikä sitä ollut edes mitenkään paistettu.

29.08.2020 21:58:15
#381505 [+-] Piilota Suosittele

>>381497
Ens kerralla kokeile Pancho Villa
https://panchovilla.fi

Kannattaa katsoa myös toi "Meksikosta" kategoria, vaikka semisti kalliimpi on toi silti perkeleen hyvä ketju. Sellanen missä mä käyn 2-3 kertaa vuodessa. Todella kattava tarjonta ja perkeleen hyvät annokset.

29.08.2020 23:16:26
#381554 [+-] Piilota Suosittele

>>381533
Nois on joo eroja, haluaako "pärjään tällä päivän" tyylisiä annoksia, vai haluaako herkutella. Esimerkiksi amarillot ja muut on vähän nihkeitä annoksiltaan, mutta perus burger kingistä saa kyllä isoja mättöjä halutessaan. Kiinalaissa haluaisin enemmän ketjuja, sillä useimmat perustuu pelkästään sushiin eikä perinteiseen kinkkimättöön. Chilikanaa jne jolla iso mies täyttää päivän tarpeensa. (Ei se onnellinen loppu :D)

[ 9 viestiä | ]