Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 150 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebua taas Kebua taas
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Kännimätöt Kännimätöt
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Lohi paistosta Lohi paistosta
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
evästä evästä
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Homopata. Homopata.
Pihvi Pihvi
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Aamiaissetit Aamiaissetit
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
alaston kokki alaston kokki
>börde spargel :D >börde spargel :D
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
 868 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto
10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]