Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 151 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
7/10 7/10
Korttiresepti Korttiresepti
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
;D ;D
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Uitmester Uitmester
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Hauskat annokset Hauskat annokset
Spydäriä Spydäriä
Päivän kebu Päivän kebu
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
hot dog hot dog
Bon apetit Bon apetit
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
 918 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]