Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Iltasafkat Iltasafkat
Pihvinaama Pihvinaama
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
nisti kys nisti kys
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
hot dog hot dog
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Terveysruokaa Terveysruokaa
Ruokea taas Ruokea taas
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Päivän safkat Päivän safkat
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Sushi joo Sushi joo
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
 874 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(403)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]