Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hauskat annokset Hauskat annokset
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Korttiresepti Korttiresepti
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Home pizza Home pizza
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Sushi joo Sushi joo
Päivän safkat Päivän safkat
Terveysruokaa Terveysruokaa
Uunisafkaa Uunisafkaa
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
 873 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(403)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]