Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Mässy leivät Mässy leivät
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Burgeri Burgeri
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Kanaa Kanaa
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Lihavauva Lihavauva
Soppamies Soppamies
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Päivällinen Päivällinen
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
 874 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto
20.01.2020 20:34:03
[ + 8 | ]

Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut

[38714] [tiedosto.jpg] [2.17 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

shashlik

 · 

kana

(136)  · 

varras

 · 

kanavarras

20.01.2020 21:04:59 | 21:06:03
#296560 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa marinadin reseptiä ja valmistusohjeita, niin laitan ne nyt tähän kerta kommenttiakin alkoi tulla:
-muutama valkosipulinkynsi hienonnettuna
-öljyä (perus rypsi/rapsi käy hyvin)
-soijakastiketta
-loraus Worchester-soosia
-makea ; tulinen sinappi (kotitekoinen on paras)
-kirpeää venäläistä luumukastiketta ( @Repostnik tietää varmaankin soosin)
-reilu t-lusikallinen hunajaa
-tuoretta rouhittua mustapippuria

1. pilko kana sopiviksi paloiksi ja liota vartaat, mikäli käytät puisia.
2. sekoita marinadi ja heitä kanapalat joukkoon.
3. anna marinoitua 2h tai enemmän.
4. seivästä tuotoksesi sipulipalojen kanssa.
5. paista airfryerissa 15min @ 180C tai vastaava esilämmitetyssä kiertoilmauunissa. Jos et omista kumpaakaan edellämainituista, niin räkkää lämpö 225-250C ja heitä kanat lämmitettyyn uuniin jättäen puuhaarukka luukun väliin. (ei kokeiltu, mutta varmaan toimii?)
6. poista kanavartaat uunista ja tarjoile salaatin, äiti-muorin suolakurkkujen ja ison majoneesinokareen (Hellmann's tai Mayonez Winiary, jos et halua tinkiä laadusta) kanssa.

20.01.2020 21:20:48 | 21:21:04
#296566 [+-] Piilota Suosittele

>>296563
Paperi syttyy 300 asteessa, joten pitäis kestää. Paras tulos saadaan tietenkin grillissä tai airfryerissa, joka nyt on periaatteessa pieni, pippurinen ja viritetty kiertoilmauuni, jota ei suomesta kannata ostaa vaan saksasta. Sinapin osalta esim. Turun sinapin väkevä ; makea käy hyvin valmissinapeista. Tuon kirpeän luumukastikkeen voi korvata vaikka omenasoseella ja lisäämällä balsamico-etikkaa. https://www.youtube.com/watch?v=ZVImfBMvXzE mulla oli vähän tuommoinen fiilis, ni menin sen mukaan, mitä sattui hyllyltä löytymään ja tuntui hyvältä idealta.

[ 14 viestiä | ]